82260

کاهش پیش بینی تولید مس در شیلی

دنیای معدن - شیلی (بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده مس در جهان) پیش بینی می کند که امسال 5.94 میلیون تن مس تولید خواهد کرد که قبلا آن را 6 میلیون تن تخمین زده بود.

به گزارش دنیای معدن به نقل از سایت ماینینگ، در گزارش روند تولید سالانه جهانی مس دست اندرکاران صنعت مس شیلی اظهار داشتند که سیل های اخیر بر روی پیش بینی های تولید آنان تاثیر منفی گذاشته و باران های سیل آسا فعالیت استخراج معادن شرکت کودلکو را متوقف کرده است.

پیش بینی می شود که قیمت مس به طور میانگین امسال 2.85 دلار در هر پوند بوده و در سال آینده ( 2016 ) به 2.8 دلار کاهش پیدا کند.


تولید جهانی مس در طی چند هفته اخیر تحت تاثیر چند واقعه غیرمنتظره قرار گرفته است.


قبل از باران های سیل آسا و سیل کارگران شاغل در معادن اندونزی برای احقاق حقوق خود جاده های معادن را مسدود کرده و دومین معدن مس بزرگ در جهان را وادار کردند برای پنج روز تولید را متوقف کند.


شرکت انگلوفا گاستا نیز بالاجبار از میزان تولیدپیش بینی شده قبلی خود در معدن مس پلامبرز ( بزرگترین معدن در شیلی) تا 5000 تن در ماه گذشته کاسته است.


بر اساس حکم دادگاه این شرکت مجبور شد تا یک سد عظیمی را که برای این معدن ساخته بود، تخریب کند.


در ضمن شرکت بی.اچ.پی بتازگی پیش بینی سال 2015 خود برای تولیدمعدن اسکوندیدا ( بزرگترین معدن مس در جهان) را به دلیل افت کیفیت سنگ معدن آن مورد تجدید نظر قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید