80772

چه کسی تمام بلیت بازی پرسپولیس-النصر را خرید// یک نفر و 100 هزار بلیت

محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام پرسپولیس وقتی از ابقای موقت درخشان حرف می زد یک خبر مهم هم داد که البته کمتر رسانه ای به آن پرداخت
او گفت آقای هدایتی لطف کردند و برای کمک به پرسپولیس تمام بلیت های بازی چهار شنبه را خریدند! بله درست خواندید یک نفر لطف کرده وتمام بلیت های بازی را خریده تا بلکه ملت لطف کنند وبه ورزشگاه بروند!
تا همین چند سال قبل ما عربها را مسخره می کردیم که چرا برای جلب تماشاگر اتو مبیل جایزه می دهند اما حالا کار خودمان به جایی کشیده که باید با کمک یک عابر بانک همیشه در صحنه تمام بلیت ها را بخریم تا بلکه مردم به ورزشگاه بروند و نماینده ایران را تشویق کنند!این در حالی است که بازیهای پرسپولیس و استقلال زیر 5 هزار تماشاگر دارد و انگار مردم تصمیم گرفته اند رقابتهای داخلی را تحریم کنند.
سوال اینجاست که آیا با خرید 100 هزار بلیت ناگهان آزادی پر می شود وپرسپولیس 3 گل به النصر می زند؟آیا مشکلات تاکتیکی تیم آقای درخشان حل می شود؟اصلا جناب هدایتی از کجا این همه پول می آورد؟ مگر قرار نبود ایشان تیم ختافه اسپانیا را بخرند؟پس چه شد؟
درخشان فعلا نژاد فلاح را راضی کرده تا چهار شنبه بماند.بعد از آن هم همه چیز بستگی به نتیجه بازی دارد اما تجربه تلخ استیل آذین می گوید پول حلال همه مشکلات نیست و باید فوتبال هم بلد بود هدایتی سالهاست که می خواهد پرسپولیس را بخرد اما نمی تواند وحالا می خواهد با این ترفند ها دوباره خود را به این تیم نزدیک کند اینکه یک نفر 100 هزار بلیت بخرد در فوتبال ایران بی سابقه است وباید دید چهار شنبه چه اتفاقاتی میافتد اما هر چه هست به نظر میرسد کفگیر بد جوری به ته دیگ خورده است!

دیدگاهتان را بنویسید