80126

مزایده ۳۶۰ معدن فارس تا ۱۹ فروردین تمدید شد

دنیای معدن - معاون امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: فرصت شرکت در مزایده عمومی افزون بر ۳۶۰ معدن استان فارس تا ۱۹ فروردین ماه ۹۴ تمدید شد.

به گزارش دنیای معدن،علیرضا جوکاری افزود: این معادن انواع مختلف مواد معدنی فلزی و غرفلزی را در بر می گیرند و افراد حقیقی و حقوقی دارای توان فنی و مالی می توانند برای دریافت پروانه اکتشاف و بهره برداری آنها در این مزایده شرکت کنند.


وی گفت: مزایده در حال برگزاری در ارتباط با صدور پروانه اکتشاف و بهره برداری تعدادی از محدوده های اکتشافی، محدوده های معدنی، معادن متروکه و راکد و همچنین شماری از معادن است که پروانه های بهره برداری آنها پیش از این باطل شده، است.


به گفته این مقام مسوول، متقاضیان شرکت در این مزایده پیش از این تا اسفندماه فرصت داشتند.


معاون امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اظهار کرد: متقاضیان شرکت در این مزایده می توانند برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده به سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس و یا پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی اینترنتی http://frs.mimt.gov.ir/index.php مراجعه و مدارک را به دبیرخانه این سازمان واقع در شیراز، خیابان چهل مقام ارسال کنند.


معاون امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس درباره نتایج مزایده سال 93 معادن استان گفت: حدود 600 معدن سال گذشته به مزایده گذاشته شد که با بررسی پیشنهادها و تعیین برندگان، صدور پروانه های افزون بر 70 معدن در مقطع کنونی در دست پیگیری و در حال تشریفات قانونی است.


وی گفت: بدون شک عملیاتی شدن فرایند بهره برداری از این معادن ارتقای شاخص های اقتصادی استان و اشتغالزایی را به دنبال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید