78723

ذوب آهن اصفهان باعث توسعه معادن زغال سنگ البرز شرقی شده است

دنیای معدن -دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه محمد وکیلی استاندار سمنان، عبدالرحمن رستمیان نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ، دکتر سعد محمدی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با حضور در شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی از معدن طزره بازدید نمودند.

در حاشیه این بازدید دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع معدنکاران گفت : پیوستن شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی به ذوب آهن، موجب توسعه این معادن شده است. وی گفت : خوشبختانه با حمایت ذوب آهن اصفهان وبا اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و اجرای بیمه تکمیلی شرایط رفاهی کارکنان بهبود یافته است . ضمن اینکه کارکنان این معادن تنها یک ماه حقوق معوقه دارند که مربوط به شش سال قبل است و در سال آینده پرداخت می شود.

وی افزود : شرکت معادن البرز شرقی بلحاظ کیفیت و میزان تولید نیز بزودی متحول می شود و دراین راستا یک کارخانه زغال شویی با تکنولوژی مدرن با سرمایه ای بالغ بر صد میلیارد تومان بزودی در اینجا راه اندازی می شود که اشتغال زایی مناسبی را به همراه دارد. وی یادآور شد : این منطقه از زغال سنگ بسیار خوبی برخوردار است و توسعه آن بسیار ضروری می باشد که بخش مهمی از رشد و توسعه کشور براساس همین معادن خواهد بود .

دکتر ربیعی تصریح نمود : کشورمان از ظرفیت خوبی در حوزه معدن برخوردار است و برنامه ریزی لازم برای توسعه جهشی ، براساس توسعه بخش معدن صورت می گیرد. وی گفت : از خرداد ماه سال 94 اصلاحات در حوزه معدن آغاز می شود از جمله در شرکت معادن البرز شرقی هزار شغل جدید ایجاد می گردد.

دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، کار وفعالیت در معادن را بسیار سخت توصیف نمود و گفت : کارگران معادن با وجود سختی کار ، صمیمیت و اتحاد ارزشمندی با یکدیگر دارند زیرا کار در این شرایط سخت باعث شده آنها از روح بلندی برخوردار باشند . وی در پایان ضمن قدردانی از معدنکاران کشور گفت : تمام تلاش خود را برای بهبود ایمنی و رفاه کارکنان این حوزه انجام خواهم داد.

دیدگاهتان را بنویسید