76956

احتمال تغییرات جدید در دروازه استقلال

قلعه‌نویی در بازی با پیکان که مهدی رحمتی یک سمت میدان بود نیز از وحید طالب‌لو استفاده کرد و این دروازه‌بان را در چارچوب قرار داد اما در بازی بعد که استقلال مقابل گسترش فولاد قرار گرفت دوباره شانس بازی به فروزان رسید. حالا با نزدیک شدن به بازی نه چندان دشوار استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان این احتمال وجود دارد که وحید دوباره به چارچوب دروازه بازگردد.
کریم بوستانی، مربی دروازه‌بان‌های استقلال وقتی از نامشخص بودن نام دروازه‌بان تیمش در این بازی می‌گوید می‌شود بازگشت آقا وحید را محتمل دانست. بوستانی می‌گوید: «خوشبختانه ما سه دروازه‌بان خوب و آماده داریم. من به سرمربی تیم گفتم می‌توانیم از هر سه آنها استفاده کنیم چون آمادگی حضور در میادین مسابقه را دارند. وحید طالب لو بزرگ تیم است و به خوبی بازیکنان را رهبری می‌کند. گروسیان هم در بازی‌های تدارکاتی آماده بود و نشان داد می‌توان از او استفاده کرد. فروزان هم طی چند وقت اخیر در اردوی تیم ملی بوده و از تجربه خوبی برخوردار است. هر دروازه‌بانی آماده باشد جمعه درون دروازه قرار خواهد گرفت و هنوز در این باره به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. بازی با نفت مسجدسلیمان سخت است. جدال با تیم‌های ته جدولی که چیزی برای از دست دادن ندارند به مراتب سخت‌تر است. ما فریب جایگاه نفت را در جدول نخواهیم خورد و سعی می‌کنیم در این بازی بهترین‌ها را وارد میدان کنیم. از هواداران هم می‌خواهیم به ورزشگاه بیایند و به ما کمک کنند تا بتوانیم با روحیه بالایی به مصاف حریفان رفته و نتایج بهتری کسب کنیم.»
حرف‌های بوستانی تاییدی است بر احتمال تغییرات. احتمالا در این بازی استقلال دروازه‌بانش را تغییر خواهد داد./روزنامه ایران ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید