76773

امضای تفاهم نامه ایمیدرو با خانه صنعت و معدن ایران

دنیای معدن - تفاهم نامه همکاری سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران و خانه صنعت و معدن ایران به منظور توسعه سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی ، اکتشاف و استخراج و فرآوری را سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت و معدن ایران و مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدور امضا کردند.

تفاهم نامه همکاری سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران و خانه صنعت و معدن ایران به منظور توسعه سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی ، اکتشاف و استخراج و فرآوری را سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت و معدن ایران و مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدور امضا کردند.

به گزارش دنیای معدن این تفاهم نامه شامل همکاری در باره توانمندسازی و توسعه بخش معدن و صنایع معدنی و تجدید ساختار و نوسازی آنها و همچنین تشویق سرمایه گذاران خصوصی در این بخش سازمان و خانه صنعت در چارچوب اهداف اساسنامه است.

از اهداف مشترک این اساسنامه می توان به تقویت و کمک به مشارکت و هم افزایی واحد های معدنی ، ایجاد کنسرسیوم و هلیدینگ ها ، ارتقای بهر ه وری و کاهش ضایعات و هزینه های تولید ، افزایش مشارکت و سرمایه گذاری در بخش خصوصی ، کمک به نوسازی و بازسازی معادن و پروژه های نیمه تمام و در نهایت کمک به توسعه صادرات محصولات فرآوری شده معدنی اشاره کرد.

تسریع در خدمات سازمان به فعالان معدنی ، بهینه سازی اختیارات و تصدی های واگذاری شده در سازمان، فراهم کردن تجهیزات و قطعات و ماشین آلات حوزه معدن با همکاری تشکل های خصوصی صنعتی و فرا خوان جذب سرمایه گذار ایمیدرو به اعضای خانه های صنعت معدن و تجارت استانها و دیگر فعالان اقتصادی بخش خصوصی از تعهدات خانه صنعت و معدن ایران در این تفاهمنامه همکاری است.مدت زمان اجرای این یادداشت همکاری سه سال است.

دیدگاهتان را بنویسید