75613

تأمین مالی ۳ میلیارد دلاری ۳ طرح بزرگ بر عهده بانک صادرات گذاشته شد

دنیای معدن - بانک صادرات ایران در راستای حمایت از تولید، رونق اقتصادی و اشتغالزایی تأمین مالی پروژه های عظیم سیراف انرژی، پتروشیمی سبلان و آلومینیوم جنوب را عهده دار شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از بانک صادرات ایران، بانک صادرات ایران در راستای حمایت از تولید، رونق اقتصادی و اشتغال زایی تأمین مالی پروژه های عظیم سیراف انرژی، پتروشیمی سبلان و آلومینیوم جنوب را عهده دار شد.

این بانک به منظور حمایت از تولید ملی و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی حمایت از پروژه های عظیم سیراف انرژی، پتروشیمی سبلان و آلومینیوم جنوب را بر عهده گرفت و نسبت به گشایش اعتبارات اسنادی مربوطه به مبلغ ٢ میلیارد و ٥٠ میلیون دلار اقدام نمود.

در جهت تکمیل پروژه های سیراف انرژی و پتروشیمی سبلان در مجموع مبلغ یک میلیارد دلار گشایش اعتبار صورت گرفته و طی ٢ سال و نیم آینده به بهره برداری خواهند رسید . همچنین پروژه آلومینیوم جنوب که در زمینه تولید شمش های آلومینیومی فعالیت دارد با مبلغ یک میلیارد و ٥٠ میلیون دلار تأمین اعتبار شده و در سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید .
بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور با بیش از ۶۰ سال سابقه فعالیت نقش تأثیرگذاری در توسعه و آبادانی کشور داشته و علاوه بر مشارکت و تأمین مالی هزاران پروژه در اقصی نقاط کشور، نسبت به تأمین مالی پروژه های ملی نظیر احداث بزرگراه، نیروگاه پتروشیمی نیز اقدام نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید