74033

نخستین نمایشگاه سنگ و صنایع معدنی در آذربایجان غربی برپا می شود

دنیای معدن - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از برپایی نخستین نمایشگاه سنگ و صنایع معدنی در آذربایجان غربی طی پنجم تا هشتم اسفند ماه امسال خبر داد.

جعفرصادق اسکندری امروز در ارومیه اظهار داشت: طی پنجم تا هشتم اسفند ماه امسال نخستین نمایشگاه سنگ و صنایع معدنی در آذربایجان غربی برپا می شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه انواع سنگ های تزئینی، ساختمانی، ماشین آلات، اکتشافات، تجهیزات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه، در معرض دید علاقه مندان گذاشته می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی آذربایجان غربی را یکی از قطب های اصلی سنگ تزئینی کشور عنوان کرد و افزود: آذربایجان غربی بیش از 216 معدن فعال سنگ تزئینی در 80 نوع و رنگ دارا بوده و از این نظر از پتانسیل بالایی برخوردار است.

اسکندری بر همین اساس معرفی پتانسیل های معدنی سنگ استان و استفاده از امکانات موجود به منظور توسعه فضای بازار کسب و کار معدن و معدنکاران را از اهداف مهم برپایی این نمایشگاه در شهرستان ارومیه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در نخستین نمایشگاه سنگ و صنایع معدنی آذربایجان غربی 60 غرفه با مساحت یک هزار مترمربع برای نمایش و عرضه آخرین تولیدات و دستاوردهای سنگ های تزئینی و ساختمانی، ماشین آلات، اکتشافات، تجهیزات و صنایع معدنی استان و یک غرفه نیز برای برگزاری نشست های تخصصی و هم اندیشی با حضور معدنکاران استان و مسئولان دستگاه های اجرایی ذی ربط و عقد قراردادها با خریداران پیش بینی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید