73936

درخشان: پروین به پرسپولیس روحیه داد

درخشان در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: می‌خواهم از طریق خبرگزاری شما یک تشکر ویژه از علی پروین داشته باشم که قبل از سفر ما به مشهد به فرودگاه آمد و تیم را بدرقه کرد. یک مصاحبه خیلی خوب هم انجام داد که پیشکسوتان باید بیایند و پرسپولیس را حمایت کنند. این کار آقای پروین خیلی از لحاظ روحی به ما کمک کرد و من شخصا از این بابت از او متشکرم. من مطمئنم که بقیه پیشکسوتان هم راه علی آقا را می روند.
شکست پدیده در مشهد کار سختی بود
خدا را شکر که توانستیم مقابل پدیده پیروز شویم. در این هفته ها خیلی اذیت شده بودیم. بچه های ما در دیدار مقابل پدیده خیلی زحمت کشیدند، واقعا فشار زیادی روی تیم بود. البته بچه های ما در هفته های پیش هم در هر بازی موقعیتهای زیادی داشتند که خوشبختانه در این بازی بالاخره بدشانسی دست از سر تیم ما برداشت و خدا را شکر توانستیم در این بازی گل بزنیم. به عقیده من بچه ها در بازی های قبل هم خوب بازی می کردند و موقعیتهای زیادی داشتیم، مثلا به ملوان نباید می‌باختیم . اما به هر حال بچه های ما کار بزرگی انجام دادند که ما موفق شدیم در مشهد پدیده را شکست دهیم. چون این تیم در خانه کمتر شکست می خورد.
تزریق روحیه به بازیکنان پرسپولیس
درخشان در پاسخ به این سوال که چرا در دیدار مقابل پدیده از ابتدای بازی لبخند به لب داشت، پاسخ داد که لبخند من همان ضرب‌المثل معروف بود که خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است.(می خندد) نه واقعا سعی کردم در این هفته از لحاظ روحی و روانی با بچه ها بیشتر کار کنم. چون بچه های ما در بازیهای قبل هم خوب بازی می کردند ولی به دلیل نتایجی که بدست آورده بودیم نیاز داشتیم تا روحیه جدیدی به آنها تزریق شود.
اشتباهات داوری به پرسپولیس ضربه زد
من از همه بازیکنانم راضی هستم که در این بازی توانستند برتری خودشان را در میدان به حریف ثابت کنند. آنها تسلط خوبی در بازی داشتند. به غیر از یکی، دو صحنه که داور اشتباه کرد. متاسفانه از ابتدای این فصل ما سر اشتباهات داوری زیاد امتیاز از دست دادیم. مخصوصا در دیدار مقابل ملوان که دروازه‌بان حریف موقع پنالتی زدن قبل از سوت داور یک متر پرید بیرون. نه داور خطا گرفت و نه خط نگه دار! ما هم قبول داریم که اشتباهات بخشی از داوری هستند. اما نه آنجایی که بخواهد نتیجه بازی را عوض کند و برای ما تعیین کننده باشد. از پنالتی که نمی توانیم بگذریم. با این کار ماهیت داوری زیر سوال می رود. متاسفانه اشتباهات داوری در این فصل خیلی به تیم ما ضربه زد.
بازگشت اخراجی ها
درخشان در پاسخ به این سوال که تکلیف سه اخراجی این تیم دغاغله، عباس زاده و اسماعیل زاده چه خواهد شد، پاسخ داد که این بازیکنان بی انضباطی کرده بودند که بزرگترهای پرسپولیس وساطت کردند، من هم آنها را بخشیدم. از امروز هم این بازیکنان می توانند در تمرینان پرسپولیس حاضر شوند.
تشکر از هیات مدیره
من یک تشکر ویژه هم باید از هیات مدیره انجام دهم که با اعتمادی که به من کردند. باعث شدند تا ما بتوانیم در راه اصلی خودمان قدم برداریم. از هواداران خوب پرسپولیس هم که صبوری کردند، متشکرم. از آنها می خواهم که صبورتر باشند. مطمئنا روز به روز پرسپولیس بهتری را می بینند.
سوشا باید تجربه اش را بالا ببرد
به عقیده من سوشا باید تجربیاتش را بیشتر کند. دروازه‌بان تیم بزرگی مثل پرسپولیس جای هیچ اشتباهی ندارد. البته دراین هفته‌ها روی سوشا فشار زیادی بود؛ چون نیم فصل را خوب شروع نکرده بود. برای همین فشار به حق بود. اما من می دانم که او تمام تلاشش را در زمین می کند که بهترین باشد. قطعا با این برد روحیه او هم بهتر می شود.
از بازیکنان خارجی پرسپولیس راضی ام
من از بازیکنان خارجی پرسپولیس راضی هستم. گابریل که در بازی دیروز خوب کار کرد. مایکل هم با وجود دردی که در گردنش داشت، خوب کار کرد. تادو هم به نظر من زمان می برد تا در تیم جا بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید