73458

حمید درخشان: اخراج بازیکنان به خاطر بی‌انضباطی بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دلیل اخراج سه بازیکن پرسپولیس را بی‌انضباطی دانست و گفت: باید با بازیکن بی‌انضباط برخورد کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان پس از پایان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، ابتدا در خصوص وضعیت تیمش برای دیدار با پدیده مشهد اینگونه توضیح داد: شرایط تیم خوب است و انشاءالله بتوانیم در مشهد عملکرد خوبی داشته باشیم و از فرصت‌های خود بهتر استفاده کنیم. همچنین امیدواریم بدشانسی‌ها از تیم پرسپولیس دور شود و بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم.
وی با بیان اینک پدیده تیم خوبی است که هفته گذشته هم در زمین تراکتورسازی پیروز شده، افزود: طبیعتا این تیم با روحیه‌ بهتر و مضاعف برابر ما قرار می‌گیرند. امیدواریم در آن مسابقه بتوانیم گل بزنیم زیرا پیروزی‌ تیم به استفاده از بهتر موقعیت‌ها و بازکردن دروازه حریف بستگی دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اخراج افشین اسماعیل‌زاده، مهدی دغاغله و محمد عباس‌زاده، هم تاکید کرد: این بازیکنان به خاطر بی انضباطی و مشکلاتی که داشتند، از تیم کنار گذاشته شدند. کنار گذاشته شدن یعنی حق تمرین کردن ندارند.
آیا با توجه کمبود نفرات کنار گذاشتن این ۳ بازیکن به سود پرسپولیس است؟ وی به این سوال اینگونه پاسخ داد: بله. در روزهایی که بازیکنان بی‌انضباط را کنار نمی‌گذاشتیم، همه می‌گفتند چرا این کار را انجام نمی‌دهید اما امروز می‌گویید پرسپولیس کمبود بازیکن داشته و نباید این کار را انجام می‌دادید. بالاخره باید روزی این مسائل خاتمه یافته، انضباط در تیم ایجاد شود و بازیکن بفهمد در تیم می‌بایست چگونه رفتار کند، در غیر اینصورت چه برخوردی با او صورت می‌گیرد.
درخشان در مورد اینکه چرا با متخلفان این تیم در اردوی کیش (پیام صادقیان) برخورد نشد و در نهایت با ۳ بازیکن جوان برخورد صورت گرفت، تصریح کرد: بی‌انضباطی در تیم، بی‌انضباطی است و تهران یا کیش ندارد. در هر وضعیت و هر مکانی که باشد، باید با بی‌انضباط‌ها برخورد شود. ضمن اینکه صادقیان کجا بی‌انضباطی کرده؟ آیا شما در کیش بودید؟ اگر کسی خبری در این خصوص منتشر کرده، خودش پاسخگوی باشد. من می‌گویم صادقیان بی‌انضباطی نکرد و اگر این کار را انجام می‌داد، حتما با او برخورد می‌کردیم.
وی در مورد اینکه آیا این بازیکنان در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار می‌گیرند؟، اظهار کرد: این بازیکنان مطمئنا تا پایان فصل از تیم کنار گذاشته شده‌اند اما در اختیار کمیته انضباطی باشگاه هم قرار می‌گیرند. البته در کمیته انضباطی هرگونه تصمیمی بگیرند، آن را انجام می‌دهیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتخاب محمدحسین نژادفلاح به عنوان سرپرست جدید باشگاه تاکید کرد: به ایشان خیر مقدم و خوش آمد می‌گویم. اگر ایشان انتخاب شدند، امیدوارم بتوانند به پرسپولیس کمک کنند. خوشحال می‌شویم با کمک ایشان پرسپولیس به شرایط خوب بازگردد.
حمید درخشان
وی با بیان اینکه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا حتما بازیکن جدید جذب می‌کند، افزود: مطمئنا شرایط لیگ قهرمانان آسیا بسیار متفاوت‌تر از رقابتهای داخلی است، امیدواریم بتوانیم آنجا بازی‌های بهتری را ادامه دهیم. شما ببینید مس کرمان هم در لیگ وضعیتش خوب نبود اما در آسیا تا مرحله پلی‌آف پیش رفت. یا تیم دورتموند که در لیگ آلمان عملکرد خوبی ندارد اما در لیگ قهرمانان اروپا بازی‌های خوبی را انجام می‌دهد. ما هم سعی می‌کنیم هم در لیگ ایران و هم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم.
درخشان ادامه داد: از بین دو بازیکن استرالیایی و یک کره‌ای احتمالا یک نفر را انتخاب کنیم. البته زمان‌های خوب را از دست دادیم و تنها کاری که امروز می‌توانیم انجام دهیم این است که اول CD این بازیکنان را ببینیم و بعد از دو روز تمرین، اگر شرایطش خوب بود، آن را جذب می‌کنیم.
وی به اظهارنظر برخی از پیشکسوتان پرسپولیس که گفته‌اند بهتر است او از تیم برود، اینگونه واکنش نشان داد: ارادت خاصی به پیشکسوتان دارم و ان‌شاء الله مجتبی محرمی هم بهتر شود اما درهای محل تمرین پرسپولیس روی پیشکسوتان باز است و هرکسی نظری دارد، به اینجا آمده و راهکارش را ارائه کند. اینکه من بروم یا بمانم فرقی برای آنها ندارد اما بهتر است نظراتشان را برای رهایی پرسپولیس از مشکلات فعلی را بیان کنند و قطعا آنها را به دیده منت می‌پذیرم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هر حرف پیشکسوتان روی تیم تاثیر می‌گذارد، اضافه کرد: آنهایی که پرسپولیسی هستند، امروز بیایند و به ما کمک فکری کنند زیرا الان زمان انتقاد نیست و امروز پرسپولیس نیاز به کمک دارد.
وی با اشاره به اینکه فوتبال همین است، تصریح کرد: وقتی تیمی برنده می‌شود، همه در آن سهیم هستند ولی در زمان شکست، وقتی هم که تیم می‌بازد همه دور شده و به نوعی سعی می‌کنند ما را تنبیه کنند. باز هم می‌گویم آقایان اگر می‌خواهند کمک کنند، بیایند نظراتشان را مطرح کنند و بعد از آن باشگاه تصمیم‌گیرنده است.
درخشان در مورد اینکه آیا روز یکشنبه واقعا نشست کمیته فنی برگزار شد و برنامه ۲ ساله خود را چگونه ارائه می‌کند، یادآور شد: این نشست کمیته فنی بود که با حضور مدیران و اعضای کادرفنی برگزار شد. برنامه دوساله هم اینگونه مطرح شد که امسال به جای خودش و سال آینده هم سال دوم این برنامه است. ضمن اینکه در این نشست اولتیماتیومی به من داده نشد.
وی در ادامه به وضعیت تیمش اینگونه اشاره کرد: واقعا هر کسی فوتبال را می‌فهمد، متوجه می‌شود شرایط‌ مان در بازی‌ها خوب است. در بازی با ملوان، ۹۰ دقیقه روی دروازه حریف حمله کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم. در صحنه پنالتی هم مازیار زارع از خط دروازه بسیار جلو آمد اما سنگینی جو بازی، داور را تحت تاثیر قرار داد. حتی کمک داور هم خطای مازیار را ندید و در مجموع به خاطر جو سنگین بازی، داور فراموش کرد قانون را بدرستی اجرا کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد اینکه آیا معتقد است استقلال روز گذشته به لطف داوری مقابل پیکان پیروز شده است؟ گفت: به خاطر اینکه سر تمرین بودم، بازی استقلال را ندیدم ولی چیزهایی را شنیدم. در فوتبال یک روز ممکن است اشتباهات داوری به سود یک تیم و به ضرر تیم دیگر باشد اما در بازی با ملوان، همه اشتباهاتی که داور انجام داد، به ضرر پرسپولیس بود و باعث شد ۳ امتیاز را به راحتی در آن بازی از دست بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید