73266

ارائه تسهیلات ریالی برای تامین ماشین آلات معادن کوچک مقیاس

دنیای معدن - سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران طرح اعطای تسهیلات خرید ماشین آلات معدنی برای معادن کوچک را آغاز کرد.

به گزارش دنیای معدن،‌ این طرح پس از عقد تفاهمنامه ایمیدرو با صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و با همکاری بانک های تجارت و ملت آغاز شده است. هدف از اجرای این طرح ارائه تسهیلات ریالی برای «تامین ماشین آلات و تجهیزات فرآوری موبایل در معادن کوچک مقیاس» است.


یکی از شروط اعطای تسهیلات در این طرح فرآوری مواد معدنی اولویت دار ایمیدرو شامل آهن، مس، طلا، سرب، روی وکرومیت در نظر گرفته شده است. بر اساس این طرح متقاضیان باید دارنده پروانه بهره برداری از معادن بوده یا دارای قراردادهای پیمانکاری فرآوری باشند.


متقاضیان بر اساس دستور العمل تدوین شده ارزیابی و واجدین شرایط به تر تیب اولویت و با توجه به سقف اعتبار تسهیلات (حداکثر 80درصد)به بانک معرفی خواهند شد. شرکت های مجاز برای دریافت تسهیلات فوق،‌باید مورد تائید و طرف قرارداد با صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیتهای معدنی باشند.


متقاضیان واجد شرایط دریافت تسهیلات می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 27 بهمن ماه جاری درخواست خود را به همراه مدارک لازم به صندوق بیمه سرمایه­گذاری فعالیتهای معدنی به نشانی تهران- انتهای بلوار آفریقا-نرسیده به بزرگراه مدرس-خیابان گلدان-پلاک 22 کدپستی 1966883149 تحویل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید