71852

طرح توسعه شرکت صدر فولاد خرم آباد به زودی اجرایی می شود

دنیای معدن - مدیر طرح توسعه شرکت صدر فولاد خرم آباد از اجرای طرح توسعه این شرکت به زودی خبر داد.

علی فتح الهی در حاشیه نواختن زنگ انقلاب کارگری اظهار داشت: شرکت صدر فولاد خرم آباد در حال حاضر با ۱۸۸ نفر اشتغال مستقیم و صدها نفر اشتغال غیرمستقیم در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه این واحد صنعتی به صورت ۲۴ ساعته مشغول به تولید است یادآور شد: توفیقات شرکت صدر فولاد خرم آباد مرهون یک همکاری و کار بین بخشی میان دستگاههای اجرایی و سیستم بانکی است.

مدیر طرح توسعه شرکت صدر فولاد خرم آباد با اشاره به اعطای تسهیلات مورد نیاز این واحد از سوی بانکهای کشاورزی و انصار یادآور شد: فعالیت توسعه ای این شرکت در حالی انجام می شود که برخی از کارخانجاتی که دارای فعالیت مشابه شرکت صدرفولاد هستند تعطیل شده اند.

فتح الهی با بیان اینکه فعالیتهای این شرکت روز به روز ارتقا می یابد خاطرنشان کرد: تا یک ماه آینده کلنگ طرح توسعه این واحد صنعتی که مربوط به کارخانه ذوب آهن است به زمین زده می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه صدرفولاد خرم آباد در قالب دو فاز یادآور شد: این پروژه با سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلار عملیاتی می شود.

مدیر طرح توسعه شرکت صدر فولاد خرم آباد با اشاره به اینکه فاز نخست طرح توسعه این شرکت با اشتغال مستقیم ۴۰۰ نفر عملیاتی خواهد شد تصریح کرد: در صورت تامین سرمایه طرح توسعه صدرفولاد خرم آباد ظرف یکسال و نیم به مرحله افتتاح می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید