71632

برگزاری همزمان دو نمایشگاه بین المللی – تخصصی حوزه معدن و ماشین آلات در مرکز نمایشگاههای بین المللی کاسپین

دنیای معدن -سومین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و اولین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی سه شنبه 5 خردادماه سال 94 با حضور گسترده و استقبال شرکت های داخلی و خارجی افتتاح خواهد شد .

به گزارش دنیای معدن ،محمود بندرچی مدیر عامل شرکت رستاک پادویژن برگزارکننده این نمایشگاه : شناخت و توسعه سرمایه گذاری و رفع موانع در حوزه معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی ،انتقال و ارتقاء دانش و فناوری و توسعه تکنولوژی ساخت داخل با رویکرد بومی سازی،ارتقاء سطح ایمنی در معادن و تجهیز معادن و کارخانجات و رفع کمبود ماشین آلات و تجهیزات از طریق محصولات، معرفی خدمات و انتقال دانش، تکنولوژی و موضوعات مرتبط در نمایشگاه ارائه می شود.

بنا براین گزارش ، این نمایشگاهها در راستای تحقق اهداف زیر بنایی وزارت صنعت، معدن و تجارت تعامل بین مدیران، دست اندرکاران، اساتید دانشگاه ها، مدیران بخش های دولتی و خصوصی، شرکت های دخلی، خارجی و نمایندگی های خارجی فعال در این حوزه برگزار می گردد.

همچنین در طی برگزاری نمایشگاه نشست های تخصصی با رویکرد توسعه صنایع بالا دستی و پایین دستی معدن، صنایع معدنی و راهکارهای استفاده از ماشین آلات معدنی و راهسازی به منظور افزایش صادرات و کمک به منابع اقتصادی کشور و حمایت از تولیدات داخلی جمله برنامه های قابل پیش بینی در این نمایشگاه است .

این نمایشگاه در وسعت 5000 متر مربع از تاریخ 5 لغایت 8 خرداد ماه سال 1394 در مرکز نمایشگاههای بین المللی کاسپین(زنجان) برگزار خواهد شد .

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 88346455 تماس حاصل فرمایند و یا به وب سایت www.rastak-expo.com مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید