71325

برند سیمان مازندران در روسیه شناخته شده است/ممنوعیت واردات مواد غذایی از کشورهای غربی به روسیه

دنیای معدن -معاون نمایندگی بازرگانی روسیه در ایران با اشاره به اینکه سیمان از کالاهای اساسی صادراتی ایران به روسیه است، گفت: برند سیمان مازندران در روسیه شناخته شده است.

به گزارش دنیای معدن از شهرستان ساری، پتروف صبح امروز در نخستین همایش کاربردی فرصت های تجاری ایران و روسیه اظهار کرد: نمایندگی بازرگانی روسیه بخشی از چارت دیپلماتیک روسیه در ایران است و مسئولیت توسعه روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور را داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ارتباط تجاری ایران و روسیه در حال رشد است، گفت: در دو سال اخیر به دلیل مسائل مختلف حجم تجارت این دو کشور کاهش یافت اما سال گذشته میلادی حداکثر رشد را نسبت به سال 2013 داشتیم.

پتروف با اشاره به اینکه حجم تجارت ایران به روسیه از سال 2001 رو به رشد است، افزود: حضور تجار ایرانی در بازارهای روسیه بیشتر شده است.

معاون نمایندگی بازرگانی روسیه در ایران با اشاره به مطرح شدن سیمان ایرانی در روسیه، گفت: سیمان از کالاهای اساسی صادراتی ایران به روسیه است و برند سیمان مازندران در روسیه شناخته شده است.

وی با بیان اینکه از اوایل سال گذشته میلادی واردات مواد غذایی از کشورهای غربی به روسیه ممنوع شده است، ادامه داد: این مسئله فرصتی برای ایران است.

پتروف با اشاره به اهمیت بازاریابی در تجارت، گفت: تجار ایرانی باید بتوانند فرصت های جدید صادراتی در کشور روسیه را برای خود فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید