64956

یاغی پرسپولیس باز سوژه می شود!

ماجرا به یکی، دو روز پیش برمی‌گردد که باد به گوش پیام صادقیان رساند که باشگاه تو را نمی‌خواهد و قصد دارند با یک بازیکن مطرح دیگر معاوضه‌ات کنند... پس از این اتفاق بازیکن جوان باشگاه پرسپولیس که یکی از فعال‌ترین بازیکنان شبکه اجتماعی اینستاگرام است، آمد و با انتشار عکسی از خودش نوشت: «بچه‌ها شنیدم سیاسی گفته پیامو نمی‌خوایم! حرفی ندارم و باید منتظر بمونم! توی ایران هم فقط توی پرسپولیس بازی می‌کنم و...»

سپس شنیدیم پیام صادقیان با برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس گرفته و گفته: اگر می‌خواهید مرا با کسی معاوضه کنید یا انتقال دهید، بهتر است رضایتنامه‌ام را بدهید چون پیشنهاد خارجی دارم!»
از قرار معلوم باتوجه به محبوبیت نسبی پیام صادقیان یکی از دست‌اندرکاران باشگاه به پیام اطمینان خاطر می‌دهد که پرسپولیس او را می‌خواهد و...
بعد از این اتفاق دوباره پیام صادقیان مطلب دیگری روی اینستاگرام گذاشت تا به نوعی دل هواداران پرسپولیس را بعد از آن هجمه‌های قبلی به دست بیاورد!
البته آنچه پیام صادقیان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام گذاشت پیامی احساسی (!) برای هواداران پرسپولیس است و طبیعی است او هم مثل هر بازیکن دیگری بخواهد متنی بنویسد برای به دست آوردن دل طرفداران!

باید به پیام صادقیان حق داد اما آنچه ما مطبوعاتی‌ها چاپ و منتشر می‌کنیم بدون در نظر گرفتن دل صادقیان و دیگران و حقیقتی است در جهت اطلاع‌رسانی به خوانندگان. روزنامه خبرورزشی نیز گزارش خود از مدیرعامل، مربی، بازیکن و... را از منابع مختلف تهیه کرده و سپس منتشر می‌کند. دیروز شنیدیم باشگاه پرسپولیس حرف آخر را اول زده و از پیام صادقیان خواسته است اگر او پیشنهاد رسمی خارجی دارد به دفتر باشگاه رفته و رضایتنامه‌اش را دریافت کند اما قید پیشنهاد داخلی را باید تا آخر فصل بزند!

999/999
منبع: خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید