64920

احتمال وازیر حقوق بازنشستگان صندوق فولاد تا بعدازظهر امروز

دنیای معدن -با وجود ارسال پیامکی مبنی بر پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد در پنجشنبه هفته گذشته، دبیر کانون های فولادی و معدنی سراسر کشور با تکذیب این خبر، گفت: تا این لحظه حقوق بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت نشده اما به احتمال ۹۰ درصد تا بعدازظهر امروز حقوق بازنشستگان وازیر خواهد شد.

به گزارش دنیای معدن، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته پیامکی از سوی روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد به بازنشستگان این مجموعه و یا حتی مردم عادی ارسال شد مبنی بر اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته مستمری آبان ماه بازنشستگان عزیر تا پایان وقت روز پنجشنبه واریز خواهد شد که با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد هنوز حقوق بازنشستگان تا این لحظه پرداخت نشده است.

دبیر کانون های فولادی و معدنی سراسر کشور در خصوص این پیامک گفت: موضوع پیامک به بازنشستگان صندوق فولاد مبنی بر پرداخت حقوق آنها حدود سه ماهی است که از سوی صندوق فولاد انجام می شود.

ابراهیم دستمزد با اشاره به اینکه حدود یک هفته مانده به پرداخت حقوق برای جلوگیری از تجمع بازنشستگان صندوق فولاد روسای این صندوق به روابط عمومی خود دستور می دهند که در فلان تاریخ حقوق پرداخت می شود، تاکید کرد: متاسفانه باز در تاریخ های اعلام شده هیچ پرداختی انجام نمی شود.

وی تاکید کرد: طی سه ماه گذشته این چندمین پیامکی است که به بازنشستگان صندوق فولاد داده شده اما همچنان حقوق ها پرداخت نشده است.

دبیر کانون های فولادی و معدنی سراسر کشور در خصوص زمان پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد، گفت: طی رایزنی های مختلف با صندوق بازنشستگی فولاد، وعده داده شده حقوق بازنشستگان تا بعداز ظهر امروز پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه دریافت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد به دو نوع کارتی و دفترچه ای صورت می گیرد، افزود: بازنشستگانی که از طریق دفترچه حقوق خود را دریافت می کنند متاسفانه تا روز دوشنبه امکان برداشت حقوق خود را ندارند.

دستمزد با اشاره به گفته وزیر کار مبنی بر اینکه حقوق بازنشستگان را به روز و تنها با اختلاف یک هفته پرداخت می کنند ، بیان داشت: این صحبت ها کذب محض لست چرا که هنوز بعد از دو ماه حقوق بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت نشده است.

وی تاکید کرد: در نامه ای به سران سه قوه و همچنین نمایندگان مجلس خواستار شدیم که صندوق بازنشستگی فولاد دوباره تحت پوشش وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد.

دبیر کانون های فولادی و معدنی سراسر کشور میزان مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد را هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: علاوه بر این نیز بازنشستگان صندوق فولاد کشور ۲۶۰ میلیارد تومان بابت حقوق آبان و آذر ماه خود از صندوق طلبکارند.

وی در خصوص وضعیت مطالبات درمان بازنشستگان صندوق فولاد کشور، تصریح کرد: متاسفانه حدود ۱۱ ماهی است که مطالبات درمان بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید