64906

بشیری زاده: راه اندازی کارخانه سیمان درمیان ۸۰۰ فرصت شغلی ایجاد می کند

دنیای معدن -فرماندار شهرستان درمیان راه اندازی کارخانه سیمان این شهرستان را خواستار شد وگفت: با راه اندازی این کارخانه برای تعداد ۸۰۰ نفر از مردم این شهرستان شغل ایجاد می شود.

محمد بشیری زاده در بیرجند با اشاره به سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی اظهار داشت: از مهم ترین خواسته های مردم این شهرستان آبرسانی به مناطق است چرا که در چند سال اخیر خشکسالی ها آبرسانی را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود:امید است این سفر بتواند در رفع مشکلات مردم این منطقه کارساز باشد.

وی با اشاره به مشکلات مردم درمیان افزود: مهم ترین خواسته های مردم شهرستان درمیان آب رسانی به روستاها است و با وجود خشکسالی های اخیر و کم آبی کار آبرسانی به روستاهای این منطقه با مشکلاتی مواجه شده است.

فرماندار درمیان افزود: از دیگر خواسته های مردم انجام پروژه گاز رسانی است و طبق وعده های مسئولان قرار شده در زمستان 94 مشعل گاز در شهرستان های قهستان و درمیان روشن شود که امید است این وعده محقق شود.

بشیری زاده با اشاره به راه اندازی کارخانه قند قهستان اظهار داشت: این کارخانه در 53 سال پیش راه اندازی شده اما چند ماهی است که به دلیل بدهی تعطیل شده است و در این راستا در تلاش هستیم با کمک مسئولان این کارخانه راه اندازی شود.

فرماندار درمیان افزود: راه های شهرستان درمیان به مرکز خراسان جنوبی نیز نامناسب است و دیگر راه های این شهرستان هم وضعیت مطلوبی ندارند و از خواسته های دیگر مردم شهرستان درمیان رسیدگی به راه ها و جاده های این شهرستان است.

دیدگاهتان را بنویسید