64317

چینی‌ها کارخانه کک‌سازی را در سوادکوه احداث می‌کنند

دنیای معدن -دبیرمجمع نمایندگان مازندران از احداث کارخانه بزرگ کک‌سازی در سوادکوه توسط سرمایه گذاران چینی خبر داد.

کمال علی‌پور دقایقی پیش در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران با اشاره به اینکه بودجه فرهنگی استان باید افزایش یابد، اظهار داشت: فرهنگسرای مناسبی در خورشان استان فرهنگ دوست مازندران نداریم.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان خوشبختانه دارای تشکیلات منسجم و دفتر شده ولی مدیران کل هنوز از ظرفیت مجمع نمایندگان استفاده نکردند.

دبیرمجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه ارتباط مجمع نمایندگان با اصحاب رسانه تداوم خواهد یافت، تصریح کرد: رسانه‌ها برای کمک به توسعه استان، نقدهای منصفانه را تقویت کنند.

علی‌پور با بیان اینکه تاکنون در حوزه خرید تضمینی محصولات کشاورزی خوب ظاهر شدیم، افزود: اما هنوز متناسب با نیاز استان، خوب عمل نکردیم.

وی با اشاره به اینکه از دولت می خواهیم در اسرع وقت نسبت به پرداخت خسارت حادثه دیدگان برف اقدام کند، گفت: نمایندگان نیز تلاش دارند این اقدام سریعتر برطرف شود.

علی‌پور با بیان اینکه تا پایان امسال کارخانه ذغال شویی سوادکوه رسما افتتاح می شود، گفت: تا پایان 95 با صرف 86 میلیون یورو توسط شرکت سی ام سی چینی به بهره‌برداری می‌رساند و بیش از دو هزار نفر در سه شیفت کاری مشغول به فعالیت می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید