64315

اولین مزایده معدنی در جنوب استان کرمان برگزار شد

دنیای معدن - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، از برگزاری اولین دوره مزایده محدوده های معدنی در این سازمان خبر داد.

به گزارش دنیای معدن محمود اسکندری نسب افزود : با توجه به پتانسیل بالای معدنی منطقه، در جهت رفع محرومیت و اشتغالزایی و بالفعل کردن این پتانسیل ها درصدد هستیم تمام محدوده های ابطالی جنوب استان کرمان را از طریق فرآیند مزایده عمومی به سرمایه گذاران واقعی واگذار کنیم.


وی ادامه داد: در اولین مرحله، 13 محدوده معدنی شامل یک محدوده آهن- یک محدوده بنتونیت ، چهارمحدوده پلی متال، یک محدوده سنگ تزئینی ، دو محدوده سیلیس ، سه محدوده کرومیت و یک محدوده مس به مزایده گذاشته شد.


اسکندری نسب اضافه کرد : در این مزایده که 7 شرکت کننده شامل 5 شرکت و 2 شخص حضور داشتند و 5 برنده داشت، محدوده های مس ، کرومیت و پلی متال به برندگان مزایده واگذار شدند.
وی ادامه داد : در آینده نزدیک 2 پهنه اکتشافی به مساحت 2091 و 1500 کیلومتر مربع و تعداد زیادی محدوده دارای شرایط واگذاری، به مزایده گذاشته خواهد شد.


اسکندری نسب با دعوت از تمامی شرکت ها و اشخاص توانمند برای شرکت در مزایده های آتی سازمان، گفت: این سازمان آمادگی دارد تمامی موارد قانونی مورد نیاز شرکت کنندگان در مزایده ها را در اسرع وقت در جهت توسعه منطقه انجام دهد.
اسامی شرکت کنندگان و برندگان اولین مرحله مزایده ها در سایت سازمان به آدرس Www.skr.mimt.gov.ir قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید