59891

طرح های پژوهشی امکانات صنایع پایین دست کارخانه فولاد و آلومینا انجام می شود

دنیای معدن -مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: انجام طرح های پژوهشی کاربردی در مطالعات امکانات صنایع پایین دست کارخانه فولاد و آلومینا و مطالعات فرش دستباف در دستور کار قرار دارد.

به گزارش دنیای معدن، محمدعلی یوسفی اظهار داشت: با توجه به اهمیت تحقیق و پژوهش، برای ایجاد ارتباط مناسب بین صنعت و دانشگاه، از اساتید و دانشگاهیان به منظور بازدید از ظرفیت های موجود در شهرک‎های صنعتی استان دعوت شده است.

وی با اشاره به آمادگی شرکت شهرک های صنعتی برای ایجاد ارتباط با دانشگاهیان، بیان داشت: در بازدید جامعه دانشگاهی از شهرک های صنعتی استان نیازسنجی لازم از مشکلات واحدهای موجود صورت می گیرد.

یوسفی با بیان اینکه پژوهش جزء جدا ناپذیری از صنعت است، افزود: به منظور ارتباط صنعت با دانشگاه، طی امسال از سه پایان نامه دانشجویی در مقاطع ارشد، دکتری و فوق دکتری حمایت های مالی و معنوی می شود.

وی گفت: انجام طرح های پژوهشی کاربردی در مطالعات امکانات صنایع پایین دست کارخانه فولاد و آلومینا و مطالعات فرش دستباف نیز در دستور کار قرار دارد.

یوسفی با ذکر اینکه وضعیت پژوهش در این حوزه به صورت نسبی مناسب است، یادآور شد: این سازمان از اقدامات پژوهشی در راستای رفع نیاز واحدهای صنعتی خود استقبال می کند.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فن آوری، اشتغال و توسعه کارآفرینی در خراسان شمالی از ۱۶ تا ۲۰ آذر ماه در سالن هلال احمر بجنورد برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید