59372

سرمایه گذاران صنعت مس از سوی صندوق بیمه معدنی حمایت می شوند

دنیای معدن - طرح حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی متقاضی فعالیت در حوزه تولید کنسانتره مس در دستور کار برنامه صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی است.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با اعلام این مطلب گفت: پذیرش ماشین آلات دست دوم معدنی دارای استانداردهای لازم برای صدور بیمه نامه
و اجرای طرح تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز پیمانکاران بزرگ از دیگر برنامه های امسال صندوق بیمه است.


وی افزود: تعداد بیمه نامه ها و ضمانت نامه های صادره صندوق در سال گذشته در مجموع 71 فقره به ارزش 178 میلیارد ریال بود که پیش بینی می شود در صورت تامین سرمایه این ارقام در سال جاری به 200 بیمه نامه به ارزش 1100 میلیارد ریال برسد.


شهاب الدین تصریح کرد: پیگیری تامین سرمایه مورد نیاز که در مرحله نخست موضوع تصویب افزایش سرمایه به مبلغ 680 میلیارد ریال و تامین آن در سال 93 از طریق ایمیدرو، در دستور کار قرار دارد.


وی ادامه داد: پوشش و جبران تمام یا بخشی از خسارت های غیرارادی مترتب بر فعالیت های معدنی ، دارایی ها و سرمایه های انسانی موجود در معادن از طریق صدور انواع بیمه نامه و همچنین حمایت مالی از معدنکاران متقاضی دریافت تسهیلات از طریق صدور انواع ضمانتنامه بر اساس پذیرش بروانه عملیات معدنی به عنوان مهمترین وثیقه خدمات صندوق بیمه محسوب می شود

دیدگاهتان را بنویسید