58028

شرکت مس افزایش سرمایه می دهد

دنیای معدن -مجمع عمومی فوق العاده شرکت ملی صنایع مس ایران نهم آذرماه برگزار می شود.

به گزارش دنیای معدن، سهامداران شرکت ملی صنایع مس ایران در روز یکشنبه 9/9/93 به منظور تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه 24 درصدی به مجمع می نشینند.
شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور اطلاعیه ای از عموم صاحبان سهام این شرکت دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی فوق العاده که 9 آذرماه و ساعت 14 در تهران، خیابان ولیعصر، پایین تر از پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته، شماره 2141 ، هتل سیمرغ تشکیل خواهد شد، حضور به هم رسانند.
براساس این اطلاعیه، دستور جلسه این مجمع فوق العاده ، استماع گزارش هیأت مدیره واظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی صاحبان سهام به میزان 24 درصد و از مبلغ 35 هزارمیلیارد ریال به43هزارو400میلیارد ریال و سایر موارد قابل طرح، است.
سهامدارانی که مایل به حضور در این مجمع هستند باید با ارائه کارت ملی، شناسنامه، ورقه سهام و یا اعلامیه خرید سهام در بورس، یک ساعت قبل از شروع جلسه مجمع به آدرس مذکور مراجعه کنند.
شرکت مس از سهامداران خواسته است با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.nicico.com ، ضمن ثبت نام در پرتال سهامداران، آدرس پستی خود را در قسمت مربوط به « مشخصات عمومی سهامدار» درج کنند تا امکان ارسال به موقع اوراق حق تقدم خرید سهام جدید برای این شرکت فراهم گردد.

دیدگاهتان را بنویسید