57945

خط تولید کارخانه سیمان کرمن جایگزین می شود

دنیای معدن -مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به سرمایه گذاری در کارخانه سیمان کرمان گفت: خط تولید این کارخانه با تکنولوژی نو جایگزین می شود.

به گزارش دنیای معدن عبدالناصرهمتی در آیین کلنگ زنی خط جایگزینی تولید سه هزار و 400 تنی کارخانه سیمان کرمان، اظهار کرد: کارخانه سیمان کرمان با قدمت نیم قرن به توسعه جنوب و جنوب شرق کشور کمک کرده و این استانها از ثمرات تولید سیمان کرمان بهرمند شده اند.

مدیرعامل بانک ملی ایران، بیان کرد: این سرمایه گذاری ها هیچ منافاتاتی با سیاستهای بانکداری ندارد و بدون اینکه جایگزینی و ترمیم برای آن پیش بینی کرد می توان از این کارخانه تا ابد استفاده کرد.

همتی با بیان اینکه باید از تمام امکانات برای حفظ و ترمیم مجموعه ای که در خدمت کشور است، استفاده شود، افزود: وظیفه خود را می دانیم که حجم سرمایه گذاری های بانک را در کارهای شرکتهای سرمایه گذاری کاهش دهیم و آن را به حد استاندارد برسانیم و البته حضور بانک ملی در کارهای سرمایه گذاری از استانداردی که اعلام شده پایین تر است،با این حال قصد داریم فضا را برای بخش خصوصی باز بگذاریم.

وی با بیان اینکه سیاست بانک ها نقش توسعه ای است نه نگهداری، اظهار کرد: به هر صنعت مهمی که در کشور وجود دارد نظاره کنیم، نقش مهم بانکها را خواهیم دید و معتقدیم نقش تاریخی بانکها را باید تداوم دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید