57497

سرمایه گذاری غول آلومینیوم آمریکایی برای خودرو

دنیای معدن -شرکت آمریکایی نوولیس که سازنده محصولات نورد شده آلومینیوم است، به میزان فزاینده ای به تامین آلومینیوم برای خودروسازان روی آورده است.

به گزارش دنیای معدن، این شرکت که متعلق به آلومینیوم سازی هندی هیندالکو است، با وجود حذف 4000 شغل، 3000 نفر را در چهار سال گذشته استخدام کرده که در حوزه های جدید و در حال توسعه این شرکت برای پشتیبانی از رشد تولید قطعات آلومینیومی خودرو و بازیافت آلومینیوم کار می کنند.

نوولیس پیش بینی می کند تقاضا برای قطعات آلومینیومی از سوی خودروسازانی که تلاش می کنند خودروهایشان سبک تر شده و سوخت کمتری را مصرف کند، افزایش پیدا خواهد کرد.

فورد موتور رسما تولید مدل بدنه آلومینیومی پیکاپ اف 150 را که پرفروش ترین و سودآورترین خودروی این شرکت بوده، آغاز کرده است.

نوولیس در اوت اعلام کرد فروش آلومینیوم خودرو این شرکت ممکن است از 9 درصد کل فروش کنونی به 25 درصد در سال 2020 افزایش پیدا کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این شرکت که در آتلانتا مستقر است اعلام کرده است در سه ماهه مالی منتهی به 30 سپتامبر رکورد بالایی ورق آلومینیومخودرو فروخته است و درآمد خالص این شرکت با 65 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به 38 میلیون دلار رسیده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید