54477

جایزه برتر "رقابت آلومینیوم اروپا" به طراح ایرانی رسید

دنیای معدن - جایزه استعداد جوان "رقابت آلومینیوم اروپا" که در هلند برگزار شد به احسان اقدامی محقق جوان و طراح صنعتی رسید.

به گزارش دنیای معدن ، رقابت آلومینیوم اروپا (EUROPEAN ALUMINIUM AWARD 2014) امسال نیز همچون سالهای گذشته برگزار شد تا شماری از نخبگان سراسر جهان با ارایه دستاوردهای نوین خود درعرصه فناوری های نوین مرتبط با آلومینیوم به دنیا ثابت کنند که این فلز ارزشمند نقش غیرقابل انکاری در توسعه صنایع مختلف دارد.

در این رقابت دیدنی از قطعات مختلف خودروهای سبک گرفته تا ماشین آلات سنگین گروه Leiber و فرآیندی جدید در تولید صنعتی توسط دایمر کرایسلر آلمان (تولید کننده انواع خودروهای مرسدس بنز) تا سیستم جدید روشنایی فیلیپس، مجموعه ای از ابتکارات جهانی در عرصه کاربردهای آلومینیوم به دنیا ارایه شد.

در این میان یکی از مهمترین جوایز یعنی جایزه استعداد جوان به احسان اقدامی محقق ایرانی و طراح صنعتی اعطا شد. وی این جایزه ارزشمند را به خاطر فناوری نورانی جدیدش موسوم به CATLIGHT دریافت کرد.

سیستم ابتکاری روشنایی وی که با استفاده از آلومینیوم ساخته شده نه تنها ظرافت و زیبایی خاصی دارد بلکه با بهره گیری از پیشرفته ترین سیستم های مقرون به صرفه روشنایی، کاربردهای وسیعی دارد.

رقابت آلومینیوم اروپا در حقیقت ابتکارعملی است که توسط مرکز آلومینیوم هلند و با حمایت انجمن آلومینیوم اروپا (EAA) و انجمن آلومینیوم آلمان (GDA) برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید