54394

تشکیل شورای حل اختلاف معدن در استان زنجان

دنیای معدن -رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان از تشکیل شورای حل اختلاف معدن در استان زنجان خبر داد.

رامین کیامهر امروز در زنجان اظهار داشت: در دیدار با رئیس شوراهای حل اختلاف شهرستان زنجان، شعبه ویژه شورای حل اختلاف برای بخش صنعت و معدن در شورای حل اختلاف زنجان افتتاح شد.

وی به جلسه برگزار شده با مسئولان درباره آغاز به کار شورای حل اختلاف معدن اشاره کرد و یادآور شد: جلسه‌ای با موضوع تشکیل شعبه ویژه شوراهای حل اختلاف مختص بخش معدن با حضور رئیس شوراهای حل اختلاف شهرستان زنجان تشکیل شد که منجر به ایجاد آن شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان با بیان اینکه این اقدام موجب کاهش بسیاری از مشکلات در بخش معدن شهرستان زنجان می‌شود، افزود: جایگاه و صلاحیت شوراهای حل اختلاف در حل و فصل موضوعات بسیار بالاست.

وی موقعیت جغرافیایی، ظرفیت و پتانسیل معادن استان را بالا عنوان کرد و افزود: باوجود این شعبه ویژه، امیدواریم چرخه صنعت ومعدن استان، بدون هیچ وقفه‌ای به خاطر مشکلات و درگیری‌های بهره‌برداران و معدن‌داران با اهالی منطقه به حرکت خود ادامه دهد.

کیامهر ادامه داد: فعالیت این شعبه حل اختلاف موجب ایجاد صلح و سازش در صورت بروز مشکل بین طرفین خواهد شد و این موضوع موجبات توسعه روزافزون صنعت معدن استان را فراهم خواهد کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان با مثبت تلقی کردن این اتفاق مهم، وجود این شعبه ویژه را نقطه عطفی برای پیشبرد اهداف نظام مهندسی صنعت و معدن، در راستای ایجاد صلح و سازش و ارتقای سطح حقوقی بهره‌برداران و معدن‌داران دانست.

دیدگاهتان را بنویسید