53635

ثنایی: پرسپولیس را شکست می‌دهیم

مدیرعامل باشگاه پیکان «حق پخش تلویزیونی» دیدارهای لیگ برتر را حق طبیعی باشگاه ها دانست و گفت: حق همیشه گرفتنی است و باید تلاش کنیم تا در این مساله نیز حق خود را بگیریم.
به گزارش خبرگزاری آریا،ابراهیم ثنایی در مورد پخش نشدن دیدارهای هفته‌ دوازدهم لیگ برتر در پی اختلاف فدراسیون فوتبال و صدا و سیما در مورد مبلغ حق پخش، اظهار کرد: همان طور که از کلمه "حق پخش" مشخص است، یعنی این امر یک حق برای باشگاه‌ها به شمار می‌آید و از قدیم هم تاکید کرده‌اند که حق گرفتنی است.
او اضافه کرد: فوتبال به عنوان یکی از سرگرمی‌های جوانان، جایگاه ویژه‌ای دارد و اگر این سرگرمی را از آنها بگیریم باید منتظر عواقب این تصمیم باشیم. باید فضایی فراهم شود که صدا و سیما و فدراسیون فوتبال با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند.
مدیرعامل باشگاه پیکان با بیان این که صدا و سیما نیز نباید بر موضع خود اصرار بورزد، اظهار کرد: صدا و سیما نیز در قضیه حق پخش باید پای میز مذاکره بیاید و با فدراسیون فوتبال گفت و گو کند. البته در این میان نباید از قراردادی که اسپانسر با سازمان لیگ امضا کرده از سوی صدا و سیما سوء استفاده شود تا بدین وسیله به سازمان لیگ فشار بیاورد.
ثنایی اضافه کرد: در شرایطی که همه بر روی اصل "44" قانون اساسی و خصوصی سازی تاکید داریم، باید به فکر یک شبکه با کارکردی خصوصی در صدا و سیما باشیم تا بتواند در مورد حق پخش تلویزیونی دیدارهای لیگ برتر با فدراسیون فوتبال توافق کند
او خاطر نشان کرد: آنهایی که دیدارهای هفته‌ دوازدهم لیگ برتر را ندیده‌اند احتمالا پای تلویزیون، فیلم یا سریال تکراری دیده‌اند! حالا با این شرایط برخی می‌گویند چرا جوانان ما به سمت ماهواره‌ها می‌روند. ما مردم زیادی در ایران داریم که دوست دارند فوتبال ببینند و صدا و سیما باید این شرایط را نیز در نظر بگیرد.
ثنایی با بیان این که امیدوارم با ورود مجلس شورای اسلامی به قضیه حق پخش هر چه زودتر شاهد حل شدن این مشکل باشیم، گفت: فکر می‌کنم آقای نوباوه با تجربه سال‌ها حضور در صدا و سیما می‌تواند پادرمیانی خوبی در این قضیه داشته باشد.
او همچنین توصیه ای به صدا و سیما کرد و گفت: دولت بودجه سال 94 را احتمالا تا آذر ماه به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌کند، چرا صدا و سیما با دولت برای گرفتن مبلغ بیشتری به عنوان بودجه رایزنی نمی‌کند؟
مدیرعامل باشگاه پیکان در بخش دیگری از این گفت و گو به دیدار پیکان در مقابل تراکتورسازی اشاره کرد و به ایسنا گفت: تیم فوتبال پیکان مقابل صدرنشین جدول بازی بسیار درخشانی را ارائه داد و می توانست با اختلاف گل‌های بیشتری پیروز میدان شود.
او ادامه داد: برابر تراکتورسازی منطقی و با تدبیر بازی کردیم و به هیچ عنوان تحت تاثیر تماشاگران قرار نگرفتیم. از ابتدا هم گفته بودم پیکان به مرور شرایط بهتری پیدا می‌کند و خو‌شبختا‌نه در تبریز با ارائه یک بازی فوق‌العاده‌ صدرنشین جدول را شکست دادیم.
مدیرعامل باشگاه پیکان اضافه کرد: در دیدار مقابل تراکتورسازی سعید دقیقی و محمد نصرتی بسیار با انگیزه بازی کردند و دو تن از بازیکنان برتر زمین بودند.
ثنایی افزود: شاید اگر مقابل تیم‌های ذوب آهن و صبا آن طور نتیجه‌ نمی‌گرفتیم الان در رده‌های بالای جدول قرار داشتیم، ولی با این حال تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به رده‌های بالای جدول برسیم و هنوز فرصت بسیار زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.
مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد دیدار هفته‌ آینده این تیم در مقابل پرسپولیس نیز، گفت: ما مصمم به گرفتن هر سه امتیا‌ز مقابل پرسپولیس هستیم. مطمئن باشید که پرسپولیس را شکست می‌دهیم و شرایطمان بهتر از این خواهد شد.
او در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پیکان نیز، گفت: بعد از حضور سیاوش اکبرپور در تیم منتظر جواب باجلان و جمشیدیان هستیم. فکر می‌کنم هر دو علاقه داشته باشند که در پیکان پا به توپ شوند و بر سر موارد جزئی هنوز قرارداد آنها قطعی نشده است.
مدیرعامل باشگاه پیکان در پایان خاطر نشان کرد: با اضافه شدن این نفرات و استفاده از فرصت تعطیلی لیگ می‌توانیم به شرایط مطلوبی برسیم و جزو مدعیان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید