53134

11 بازیکن پرسپولیس برای بازی برابر سایپا

همین چند هفته پیش همه می‌گفتند پرسپولیس چوب بی ستاره بودنش را می‌خورد اما حالا مربیان این تیم برای چیدن ترکیب یازده نفره هم به اندازه کافی بازیکن ندارند.

با بازگشت پیام صادقیان، پرسپولیس تازه داشت جان می‌گرفت که این بار کاپیتانش را از دست داد. پیش از آن هم هادی نوروزی و حسین ماهینی و مهدی دغاغله را از دست داده بود.

همچنین رضا حقیقی را که به خاطر سه کارته بودن نمی‌تواند برابر سایپا بازی کند. برای دگرگون کردن ترکیب پرسپولیس، غیبت همین چند تا بازیکن کافی است و حالا حمید درخشان چاره‌ای جز تغییر ندارد.

تغییری که البته این بار بعید است شامل حال دروازه‌بان‌ها ‌شود اما چهره تازه‌ای از خط دفاع و خط هافبک پرسپولیس را برایمان به تصویر می‌کشد.

در خط دفاع، دیگر جایی برای حسین ماهینی نیست اما محمدرضا خانزاده هم نمی‌تواند به فیکس بودنش در این پست مطمئن باشد چرا که پرسپولیس مهدی جعفرپور را برای جایگزینی ماهینی به خدمت گرفته و از حرف‌های دیروز درخشان هم اینطور برداشت کردیم که قصد دارد این مدافع تازه‌وارد را به بازی بگیرد.

جناح چپ خط دفاعی همچنان در اختیار میثم حسینی خواهد بود اما دفاع میانی برای کمک به خط هافبک دستخوش تغییر خواهد شد؛ البته احتمالا.

با توجه به محرومیت رضا حقیقی، شایعه‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که درخشان مثل بازی حذفی هفته پیش محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی را در میانه خط دفاعی به بازی بگیرد و وظایف هافبک دفاعی محرومش را بسپارد به مایکل اومانیا.

پرسپولیس البته برای این پست مهرداد کفشگری و احمد نوراللهی را هم دارد که باید دید آقای سرمربی بالاخره به آنها اعتماد می‌کند یا نه.

پیام صادقیان هم به پست اصلی خودش در راس مثلث پشت سر تک مهاجم باز خواهد گشت و از آنجا که محمد نوری به خاطر بیماری‌ نمی‌تواند بازی کند، او تنها انتخاب کادر فنی برای این پست خواهد بود و در چپ و راستش امید عالیشاه و هادی نوروزی بازی می‌کنند تا مهدی طارمی در نوک خط حمله جای عباس‌زاده را بگیرد.

البته به شرطی که سرمربی قصد تنبیه محمد عباس‌زاده - که بعد از تعویضش در بازی با کارگر بنه گز بوشهر با حالت قهر به رختکن رفته بود - را داشته باشد و هادی نوروزی هم که دیروز در کشاله‌اش احساس درد می‌کرد، به بازی امروز برسد.

در غیر این‌ صورت، محمد عباس‌زاده در بازی با سایپا هم تک مهاجم پرسپولیس خواهد بود و طارمی همچون هفته‌های پیش پشت سر او بازی می‌کند.

* ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی مقابل سایپا:

- دروازه بان: نیلسون کوره آ

- مدافعان میانی: مایکل اومانا و محسن بنگر

- مدافعان کناری: میثم حسینی و محمدرضا خانزاده (مهدی جعفرپور)

- هافبک های دفاعی: مهرداد کفشگری و احمد نوراللهی

- هافبک های تهاجمی: هادی نوروزی، پیام صادقیان و امید عالیشاه

- مهاجم: مهدی طارمی

دیدگاهتان را بنویسید