51661

سومین نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران افتتاح شد

دنیای معدن -سومین همایش و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران صبح امروز در مصلای تهرات اغاز بکار کرد.

مهندس هرمزناصرنیا رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در مراسم افتتاحیه سومین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران گفت:هدف از برگزاری این نمایشگاه و کنفراتس توسعهسرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران است زیرا عموم معدنکاران وظیفه تشویق به سرمایه گذاری در این بخش را دارند.

وی در ادامه گفت: از 1000 سال گذشته سابقه معدنکاری داریم ولی متاسفانه در سال های اخیر از معدنکاری مدرن عقب افتاده ایم و امیدواریم به زودی از از لحاظ معدنی یکی از کشورهای صاحب تکنولوژی شویم.

ناصرنیا تصریح کرد: در این نمایشگاه تجهیزات و دستگاه های معدنی داریم زیرا لازمه توسعه معدن و صنایع معدنی در کشور است.

وی ادامه داد: نمایشگاه پارسال بسیاری از سرمایه گذاران خارجی را جذب سرمایه گذاری در ایران کرد و سرمایه گزاران توانسته اند صحبتهایی را با سازمان ایمیدرو داشته باشند و تسهیلاتی که در حال حاضر در کشور به سرمایه گذاری ارایه می شود به سرمایه گذار خارجی نیز اعطا میشود.

ناصرنیا گفت: پنجمین کنفرانس دانشجویی مهندسی معدن همزمان با نمایشگاه امسال برگزار می شود تا از این طریق مقالات دانشجویی تجاری سازی شوند. همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی از دیگر مشخصه های نمایشگاه امسال است

دیدگاهتان را بنویسید