49402

مهدوی کیا می تواند مدیرعامل پرسپولیس شود؟

میناوند در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد تقابل پرسپولیس و سپاهان چنین گفت: سپاهان یکی از حرفه ای ترین تیم های فوتبال باشگاهی ماست، من خودم یک فصل در این تیم بازی کرده ام و باشگاهداری آنها در فوتبال ما که همه تیم داری می‌ کنند واقعا سیستم فوق العاده عجیبی دارد. اگر عضو این تیم باشید کاملا تفاوت ها را احساس می‌ کنید و امسال هم اعتقاد دارم که سپاهان یکی از مدعی اصلی قهرمانی است و شخصا شانس زیادی برای این تیم قائلم.

میناوند در مورد پرسپولیس نیز گفت: به هر حال اگرچه من و خیلی از پیشکسوتان به نوع و تحولاتی که در پرسپولیس رخ داد انتقاد کردیم اما تغییر و تحول در فوتبال دنیا امری طبیعی است و تمام تیم هایی که به بن بست می‌ رسند مجبور به تغییر مربیان و نیمکت خود هستند.

میناوند اضافه کرد: درخشان مربی قدیمی من بوده است و می‌ توانم بگویم که او در بازی هایی که در قلعه‌مرغی برگزار می‌ شد من را دید و انتخاب کرد. او مربی بسیار خوبی است و در این 3 مسابقه نیز بسیار عالی کار کرده، خیلی ها می‌ گویند این 3 بازی آسان بوده اما من چنین موضوعی را قبول ندارم، پرسپولیس هیچ حریف آسانی ندارد ضمن اینکه فشار فوق العاده ای به خاطر جدایی دایی روی پرسپولیس و درخشان وجود داشت و بسیار باید هوشیاری به خرج می‌ داد تا این بحران ها را پشت سر گذاشته و با تمرکز تیم را به جایگاهی برساند که امروز قرار دارد.

میناوند افزود: به هر حال شرایط دو تیم با توجه به اینکه در یک سطح هستند برای بازی روز جمعه تا حدی متفاوت است اگرچه پرسپولیس و سپاهان هر دو مربیانشان را در یک مقطع عوض کردند اما بی تردید سپاهان از نظر بازیکن و نیروی انسانی به مراتب برتر و بالاتر از پرسپولیس است. این تیم در هر منطقه از زمین 2 بازیکن دارد که مدعی پوشیدن پیراهن تیم‌ملی هستند اما درخشان در پرسپولیس دستش بسته است، بعد از اینکه حسین ماهینی محروم شده من شنیده ام که حمید علی عسگر هم نمی‌ تواند به این بازی برسد خوب همین مساله مشکلات زیادی را برای درخشان ایجاد خواهد کرد.

مدافع چپ سابق پرسپولیس و تیم‌ملی افزود: درخشان مربی ای است که در هر 15، 20 دقیقه تاکتیک تیمش را عوض می‌ کند، اما می‌ بینید که دستش خالی است و ابزارهای لازم را برای این کار ندارد به همین دلیل من معتقدم اگر پرسپولیس با توجه به شرایط سپاهان حتی یک مساوی هم در اصفهان بگیرد برنده این مسابقه محسوب می‌ شود.

مهدوی کیا می تواند مدیرعامل پرسپولیس شود؟

میناوند در مورد انتخاب مدیرعامل پرسپولیس و اینکه آیا بهتر نیست از بین چهره هایی چون مهدوی کیا، دایی، باقری و … نفری به عنوان مدیرعامل آینده پرسپولیس انتخاب شود و آیا اینکه بازیکنان قدیمی و تحصیلکرده پرسپولیس پتانسیل مدیرعاملی در این باشگاه را دارند یا نه گفت:

من اصلا این موضوع را قبول ندارم، حوزه بازیگری، حوزه مربیگری و حوزه مدیریت 3 مقوله جدا از هم هستند که برای موفقیت در هر کدام باید تلاش و تحصیل انجام داد. هیچ بازیکن خوبی، مربی خوب یا مدیر خوبی نمی‌ شود. حوزه مدیریت بخصوص در فوتبال حوزه ای است که نیاز به تجربه و تحصیل دارد.

میناوند در پاسخ به این سوال که از بین منتقمی و سیاسی کدامیک پتانسیل مدیرعاملی را در پرسپولیس دارند بیان کرد: من دورادور آقای سیاسی را می‌ شناسم و به رغم ارادتی که به ایشان دارم معتقدم که ایشان هنوز تجربه لازم را برای مدیریت تیمی چون پرسپولیس ندارد ضمن اینکه بهروز منتقمی یکی از چهره هایی است که جایگاهش بالاتر از این حرف ها و به شخصه ایشان را ترجیح داده و معتقدم می‌ تواند در پرسپولیس موفق شود اما اگر قرار بود شخص دیگری نیز شانس این را داشته باشد که مدیرعامل پرسپولیس شود، ای کاش امیر عابدینی بود به هر حال عابدینی سال ها در پرسپولیس موفق عمل کرده و منشاهد بودم که در 2 فصل که هیچ پولی به باشگاه تزریق نمی‌ شد 2 قهرمانی پیاپی برای پرسپولیس به ارمغان آورد.

دیدگاهتان را بنویسید