45778

دایی:حرف‌هایم را در دادگاه می‌زنم

به گزارش فرجام، علی دایی در باره برکناری‌اش از سرمربیگری پرسپولیس گفت: من از هواداران پرسپولیس حلالیت می‌طلبم چراکه ما نیز مشکلات و نقاط ضعف‌هایی داشتیم اما بعضی صحبت ها هست که باید عنوان کنم هرچند که تمام آنها را نمی توانم بگویم.

وی با اشاره به نحوه برکناری‌اش و خبری که در این خصوص در خبرگزاری‌ها منتشر شد، افزود: من با سایت ها قرارداد نبسته ام که با اخبار سایت ها و خبرگزاری ها برکنار شوم, باشگاه باید حکم اخراجم را به من ابلاغ می کرد. تا وقتی که به من حکمی ابلاغ نشده باشد من باید بر سر تمرین حضور پیدا کنم.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره بخشی از برنامه نود که به موضوع سرمربی شدن او در تیم ملی اشاره کرده بود، گفت: من را آقای احمدی نژاد سرمربی تیم ملی نکرد او فقط در اخراج من از تیم ملی نقش داشت. من با دستور مستقیم علی آبادی به کفاشیان سرمربی تیم ملی شدم اما بعد از بازی با عربستان با دستور مستقیم احمدی نژاد حکم اخراج من صادر شد. دلیل اخراج من هم این بود که آنها به من پیشنهاد دادند تا در ستاد انتخاباتی احمدی نژاد حضور پیدا کنم اما من قبول نکردم و مرا اخراج کردند.

دایی خاطرنشان کرد: رحیمی عنوان کرد که پس از تصمیم هیئت مدیره به اخراج علی دایی، من به سیاسی گفتم اجازه بدهید به خود علی دایی بگوییم شاید خود او استعفا بدهد اما سیاسی بعد از صحبت با تلفن به رحیمی گفتند نه, علی دایی حتما باید اخراج شود. من می خواهم از سیاسی بپرسم آن شخص چه کسی بود که با شما تماس گرفت؟

وی با تمجید از عملکرد علیرضا رحیمی در طول مدیریتش در باشگاه پرسپولیس گفت: در این مدتی که من در خدمت پرسپولیس بودم فقط یک نفر را پشت تیم دیدم و آن آقای رحیمی بود و به جز ایشان شخص دیگری از تیم حمایت نمی کرد.

سرمربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: در جلسه هیئت مدیره عنوان کردم در صورتی که مرا نخواهید خودم به راحتی کنار می روم زیرا پست و مقام برای من ارزشی ندارد و چیزهای دیگری در زندگی دارم که بسیار ارزشمندتر از آن هستند، اما از هفته دوم مصاحبه های هیئت مدیره علیه من شروع شد. نه تنها از هفته دوم, بلکه از روزی که هیئت مدیره تشکیل شد مصاحبه ها علیه بود.

دایی یادآور شد: اعلام کردند که تا دو سه روز دیگر سرمربی تیم را تعیین می کنیم. من ایراد را از آنها نمی بینم بلکه مشکل از کسانی است که آنها را بر سر کار آورده اند. از همان روز اول هم گفتم که در هیئت مدیره چه خبر است و آنجا چه چیزهایی علیه من و کادرم بیان می کنند.

وی به مشکلاتش با مسئولان وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: مشکل من از اسفند سال قبل شروع شد. یکی در آن زمانی که حرف های من و علی پروین به بیرون درز پیدا کرد و من اعلام کردم که در اتاق وزیر ورزش شنود گذاشته اند و مشکل دوم وقتی بود که آن لیست دو میلیاردی دروغین را منتشر کردند و من دروغی بودن آن را افشا کردم چون که علی دایی زیر بار حرف زور نمی رود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ببینید آنهایی که در این مدت پرسپولیس را با مصاحبه هایشان نابود کردند چه کسانی بودند، عنوان کرد: این افراد چون در پرسپولیس نبودند برای تیم حاشیه سازی کردند. من وقتی که از پرسپولیس رفتم یک مصاحبه هم علیه پرسپولیس انجام ندادم. حالا کسانی گزینه سرمربیگری پرسپولیس شدند که علیه من مصاحبه کردند. یکی درخشان و دیگری مایلی کهن. شما صحبت های آقای درخشان را در زمانی که هیئت مدیره تشکیل شد ببینید. او گفت من به این هیئت مدیره هم امیدوار نیستم.

دایی با اشاره به صحبت‌هایی که از طرف وزیر ورزش و جوانان در خصوص خودش عنوان شده گفت: اگر از نظر گودرزی وزیر ورزش مشکل فوتبال این کشور من هستم به من بگویند تا برای همیشه از فوتبال بروم.

وی همچنین پس از صحبت‌های محمد مایلی‌کهن به فردوسی پور گفت: متاسفانه شما اجازه دادید در برنامه زنده به بنده توهین شود. او (مایلی‌کهن) اگر حرف درست می‌زد هیچ‌وقت در دادگاه محکوم نمی‌شد. من هیچ‌وقت با لباس شخصی تیم را تمرین ندادم. شاید یکی، دو بار با لباس شخصی به تمرین رفته باشم اما آن هم در روزهای ریکاوری بوده است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، تأکید کرد: کاری به حرف‌هایی که زده شد ندارم و من کارهایم را با وکلایه قانونی دنبال می‌کنم. صحبت هایم را در دادگاه خواهم زد.

دیدگاهتان را بنویسید