45652

» فال روزانه 24 شهریور 93

متولد فروردین :
ممکن است شما شروع به نشان دادن کارهایی کرده باشید که می‌توانید آنها را تحت فشار انجام دهید، اما زمانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهید که یک امر غیر منتظره واقعی نیازمند توجه شما باشد. منظور این نیست که شما باید استعدادهای منحصر به فردتان را به دیگران نشان دهید. بلکه شما باید ارزش کارهای خودتان را بدانید و بر طبق رویاهایتان زندگی کنید.


متولد اردیبهشت :
شما ایده خیلی خاصی برای کارهایی که می‌خواهید امروز انجام بدهید دارید. شاید شما فکر می‌کنید که منحرف شدن از برنامه هایتان باعث ناراحتی شما شود، اما هیچ چیزی نمی‌تواند فراتر از حقیقت باشد. دیدگاه شما در مورد واقعیت هم اکنون می‌تواند کمی ‌تحریف شده باشد، بنابراین اگر امروز آنطوری که شما تصور می‌کردید روز متفاوتی نبود، نگران نشوید.


متولد خرداد :
حتی اگر نگران خواسته‌هایت هستی، به خاطر سلامتی‌ات بهتر است که آنها را بیان کنی تا اینکه پیش خودت حفظشان کنی. حتی اگر برخلاف میلت است، یکبار امتحان کن. مواظب باش؛ موقعی که شروع می‌کنی دیگران را در احساسهایت شریک کنی، قطع کردن این روند ممکن است سخت باشد. هرچیزی که به نظر می‌رسد بیشتر اوقات تثبیت شده است را تشویق کن.


متولد تیر :
شاید شما برای گذراندن یک روز لذت بخش در خانه آمادگی داشته باشید، اما احتمالاً شما نمی‌توانید در برابر درگیر شدن با پروژه‌ای که قصد دارد محیط پیرامون‌تان را زیباتر بسازد مقاومت کنید. این کار می‌تواند به اندازه یک گردگیری کار ساده‌ای باشد و یا شاید هم به اندازه تغییر دکوراسیون یک اتاق کار سختی باشد. به هرحال فرقی نمی‌کند، شما نباید همه کارها را یک دفعه انجام دهید. در حین کار کردن سعی کنید از کارتان لذت ببرید.


متولد مرداد :
شاید لازم باشد که شما میزان وابستگی‌تان به یک دوست صمیمی‌ و یا به همکارتان را کم کنید، به خصوص وقتی که پای پول وسط می‌آید. شما باید تمام جزئیات مربوط به مدیریت‌های مالی که می‌توانند به خاطر فقدان اطلاعات کافی یا کژفهمی ‌افراد دیگر باعث ناامیدی‌تان شوند را حل و فصل کنید. حتی اگر شما دوست دارید که کار را تعطیل کنید، ولی در حال حاضر مجبورید که این مسائل را آشکار کنید.


متولد شهریور :
درحالیکه شما در زندگی تان یشرفت می‌کنید، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی‌گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! کیوان وقتی که بهتان نشان می‌دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می‌شود!! با این حال امروز بهرام مدعی شما را تشویق می‌کند که ریسک کنید. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید، وقتی که برنامه‌هایتان را عملی می‌کنید، شاید روش‌هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کردید زمان دارید.


متولد مهر :
شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن دردلهایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرفهایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرفهای شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.


متولد آبان :
امروز احتمالاً شما منظور دیگران را اشتباه متوجه خواهید شد و مسائل خیلی بی‌اهمیت را جدی خواهید گرفت. شاید دلیل این مشکلتان این باشد که دیدگاه‌های شما از مسیر اصلی منحرف شده‌اند و شما نمی‌توانید میزان اهمیت چیزهایی که یاد گرفته‌اید را بسنجید. پس بهتر است قبل از اینکه نسبت به چیزهایی که دیده‌اید واکنش نشان دهید یک یا دو روز صبر کنید.


متولد آذر :
ناراحتی‌های جدید شما از اینجا ناشی شده است که دیگران از شما انتظار دارند بیشتر از اطلاعاتی که دارید به آنها جواب پس بدید. البته شما نمی‌توانید در برابر وسوسه داستان سر هم کردن مقاومت کنید و آنها این موضوع را به روشنی متوجه خواهند شد. فقط راستگویی و درستکاری را پیشه خود سازید و هر آنچه را می‌دانید به دیگران هم بگویید و به محدودیت‌های علم خود اعتراف کنید.


متولد دی :
الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.


متولد بهمن :
ستاره فرمانروای شما یعنی ژوپیتر، امروز تماس عاشقانه‌ای را از ونوس دریافت می‌کند. حتی اگر شما اخیراً دوران سختی داشته‌ای، اکنون برای شما سخت است که آدم منفی‌ای باشی. دیگران نیز در حضور شما بیشتر خوش بین خواهند بود و به همن دلیل، ممکن است که بیشتر دنبال شما باشند، و شما را وارد لیست خود بکنند نه برای تنبیه؛ بلکه بیشتر برای بازی و سرگرمی.


متولد اسفند :
حتی اگر شما به گفتگوهایی که جدیداً داشته‌اید کاملاً اطمینان دارید، اما امروز ظاهراً باید جواب‌های خود را که البته جواب نهایی نیز نبوده‌اند را دوباره بررسی کنید. حالا باید حواستان را خوب جمع کنید که زیاد به حس ششم خود اطمینان نکنید، چرا که امکان دارد شما را از مسیر درست منحرف کند. حتی اگر فکر می‌کنید که همه چیز را به روشنی می‌بینید، لازم است یافته‌های خود را با همسر خود و یا با یکی از دوستان صمیمی‌تان چک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید