45268

ارائه 170 مقاله در همایش ملی انجمن زمین شناسی اقتصادی ایران

دنیای معدن - دبیر همایش انجمن زمین شناسی اقتصادی ایران گفت: ارائه 170 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر در همایش ملی انجمن زمین شناسی اقتصادی ایران ارائه می شود.

به گزارش دنیای معدن، محمد بومری صبح امروز در ششمین همایش انجمن زمین شناسی اقتصادی ایران در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ارائه 170 مقاله در مرحله داوری پذیرفته شده که صورت 65 مقاله به صورت سخنرانی و مابقی به صورت پوستر در همایش ملی انجمن زمین شناسی اقتصادی ایران ارائه می شود.

دبیر همایش انجمن زمین شناسی اقتصادی ایران افزود: در این همایش دو روزه اساتید و محققان از سراسر کشور به ویژه اصفهان، تهران، تبریز، اهواز، خراسان، کرمان و سایر استان های کشور حضور دارند.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان از نظر معادن بسیار غنی است، گفت: نتایج مطالعات و مقالات این همایش به صورت کاربردی است و آخرین یافته ها در زمینه راه ها و روش های اکتشاف معادن را بررسی می کند.

بومری با اشاره به اینکه پنجمین همایش انجمن زمین شناسی اقتصادی ایران در مشهد برگزار شده است، ادامه داد: سیستان و بلوچستان طی چند سال اخیر در زمینه زمین شناسی بسیار کار کرده و دانشجویان بسیاری در رشته های مربوطه فارغ التحصیل شده اند، که این نشان از مهیا بودن شرایط برای برای برگزاری این همایش در سیستان و بلوچستان بود.

دبیر همایش انجمن زمین شناسی اقتصادی ایران خاطرنشان کرد: زمین مانند یک سفره پهن است که باید به نفع منطقه از آن بهره بگیریم.

وی گفت: زمین شناسی اقتصادی، اکتشافات ژئو شیمیایی، زمین شناسی زیست محیطی از جمله موضوعات و محورهای این همایش دو روزه است.

ششمین همایش انجمن زمین شناسی اقتصادی ایران که صبح امروز در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرده است، تا فردا ادامه داشته و مقالات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر توسط اساتید و محققان ارائه می شود

دیدگاهتان را بنویسید