42383

عملیات اکتشاف معادن در زنجان با سرعت بیشتری انجام شود

دنیای معدن - استاندار زنجان گفت: عملیات اکتشاف معادن در استان زنجان باید با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش دنیای معدن، جمشید انصاری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح شرکت تعاونی صنایع و معادن سرب و روی کشور واحد خردایش و فلوتاسیون اظهار داشت: مسئولان باید برای عملیات اکتشاف معادن و بهره برداری از این معادن زمان را مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از بخش ها ناهماهنگی وجود دارد، تصریح کرد: بهره برداران و ساکنان باید تلاش کنند نابه سامانی ها و مشکلات موجود حل شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه عملیات اکتشاف معادن با سرعت بیشتری انجام شود، گفت: باید توجیه اقتصادی لازم برای بهره برداری فراهم شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه صنعت سرب و روی از صنایع اصلی استان زنجان محسوب می شود، افزود: تنها معدن بزرگ استان زنجان که مربوط به این صنعت است سرب و روی انگوران استان است.

انصاری با اشاره به اینکه این صنعت تاثیر بسزایی در اقتصاد و اشتغال استان زنجان دارد، بیان داشت: باید مسئولان پیگیری لازم را داشته باشند تا آنچه به منفعت استان زنجان است محقق شود.

وی ادامه داد: با یک تحلیل دقیق از واقعیت های صنعت ضمن اینکه منافع عمومی و ملی مورد توجه قرار می گیرد سرمایه گذاران و نیروی انسانی کار مورد نظر واقع می شود تا استان زنجان ضرر نبیند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید بتوانیم وضعیت بهتری برای واحدهای تولیدی استان زنجان رقم بزنیم، گفت: واحد خردایش این شرکت در سال 88 به بهره برداری رسیده و واحد فلوتاسیون امروز به بهره برداری می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید