40979

» فال روزانه 29 مرداد 93

متولد فروردین :
شما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نکات مبهم زیادی نیز به صورت سربسته باقی مانده‌اند. حتی اگر بی‌صبرانه منتظر شروع کردن کارهایتان هستید، الان بهتر است که اصلاً کاری انجام ندهید و برای یک برنامه تفریحی تدارک ببینید. در عین حال به موقع خودش به فکر اهدافتان هم باشید. به جای اینکه برخلاف جریان آب شنا کنید، خودتان را به دست آن بسپارید.


متولد اردیبهشت :
امروز حتی اگر روزی غیر کاری برای شما باشد، ممکن است پیدا کردن زمان کافی برای استراحت کار مشکلی باشد. ممکن است که کارهای شما خیلی روی هم تلنبار شده باشند، شما حتی اگر روی آنها تمرکز کنید، احتمالاً نخواهید نتوانست کارهایی را که لازم است به اتمام برسانید. به جای سرزنش کردن خود به خاطر این ناکامی، همین امروز و زودتر تصمیم بگیرید که چقدر باید کار کنید که بعداً در آخر هفته موفق به تمام کردن کارهایتان شوید.


متولد خرداد :
امروز نوع نگاهتان به زندگی بهتر شده است و حتی دوستان شما هم متوجه این موضوع شده‌اند. تازگی‌ها فشارهای عصبی زیادی بر شما وارد شده است و امروز مثل اینکه اوضاع در حال بهتر شدن است. اکنون زمان خیلی خوبی برای شروع کردن هر نوع پروژه‌ای است، بخصوص اگر این پروژه در نزدیکی خانه‌تان باشد.


متولد تیر :
در این روزها شما کارهای جدیدی را آغاز کرده‌اید که فوق العاده برای پیشرفت شما موثر می‌باشند، زیرا نقشه و برنامه ریزی این کارها را مدت های مدیدی است که در ذهن خود می‌پرورانید. فقط کمی باید سرعت خود را زیاد کنید و با سرعت بیشتری پیش بروید زیرا دنیا و جهان اطراف ما د رحال پیشرفت سریع می‌باشد برای این که نقشه‌هایتان اجرا شود فقط باید سرعت عمل داشته باشید.


متولد مرداد :
در عین حال که کاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگیتان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.


متولد شهریور :
شما امروز به مشکل مهم و تامل برانگیزی برمی‌خورید که مجبور می‌شوید فعلا آرزوهای خود را در مقابل نیازتان به امنیت کنار بگذارید. و اگر شما اتفاقاتی که در زندگی تان می‌افتد را بیش از اندازه شخصی کنید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. اگر احساس می‌کنید که برای آزادی و استقلال خود برنامه ریزی کرده اید، ممکن است به طور ناخودآگاه عکس العملی نشان دهید که موقعیت‌تان را در محل کار به خطر اندازد. نیازی نیست به زور کارتان را جلو ببرید. فقط باید از چیزهایی که دارید استفاده کنید و تا موقعی که این طوفان فروننشته صبر کنید.


متولد مهر :
به فکر ناراحتی‌های عصبی سرخورده خود باشید، برای اینکه اگر نتوانید راهی برای مهار کردن آن به طور مثبت پیدا کنید، زندگیتان را به چالش خواهد کشاند. هم اکنون سطح توانایی شما در حال بالا رفتن است و سیاره بهرام عصبانی نیز نشانه شما را ملاقات می‌کند. اگر امروز شما خیلی عصبانی شوید، حتی ممکن است کنترل خود را هم از دست بدهید. فقط موقعی احساس بهتری خواهید داشت که نگرش منفی خود را در مسیر درستی هدایت کرده و به اهدافتان نزدیک‌تر بشوید.


متولد آبان :
امروز شما نمی‌توانید به راحتی از علایق خود در خانه چشم پوشی کنید و حتی وقتی به سر کار می‌روید تا بدان جا هم کشیده می‌شوند. شما مطمئن هستید که تا موقعی که احساساتتان ناگهانی سر ریز نکرده‌اند، قادر هستید آنها را تحت کنترل خود داشته باشید. وقتی که این اتفاق بیفتد برای خود شما هم به اندازه دیگران تعجب‌آور خواهد بود. بنابراین تا دیر نشده عجله کنید؛ هرچه در دلتان دارید در طول روز بیرون بریزید.


متولد آذر :
زندگی اجتماعی شما نادیده گرفته شده است و این خبر عجیبی است! اما این سخن بدین معنی است که شما حتماً باید خواسته‌های شخصی خود و نیازهای دوستان و همکارانتان را سبک و سنگین کنید. خوشبختانه خودتان بهتر می‌دانید چگونه آرزوهای افراد دیگر می‌تواند خواسته‌های شما را تحت تأثیر قرار دهد. اما فقط دانستن کافی نیست، شما باید دانسته‌های خود را در عمل هم به کار ببرید.


متولد دی :
امروز که ارتباط خورشید و بهرام در دومین خانه شما یعنی خانه اعتماد به نفس رخ داده است و نقاط ضعفتان را برایتان روشن کرده است، شما بی‌جهت به خودتان سخت می‌گیرید. انرژی خود را ذخیره کنید که بتوانید کارهایتان را تمام کنید، در این صورت از نظر کاری احساس خوبی پیدا خواهید کرد. اگر ذهن شما با فکر کردن به اشتباهات گذشته منحرف شده است، توجه خود را روی زمان حال و کارهایی که الان می‌توانید انجام دهید متمرکز کنید.


متولد بهمن :
اگر شما تازگی‌ها دوران سختی را پشت سر گذاشته‌اید و یا تغییرات زیادی در زندگیتان رخ داده است، الان دیگر باید خیالتان راحت باشد و به وظایفی که پیش رو دارید رسیدگی کنید. خوشبختانه شما وقتی در موقعیت‌های جدید قرار می‌گیرید، توانایی این را دارید که کاملاً خونسردی خود را حفظ کنید. اما نباید از اینکه اهدافتان به تعویق بیفتد بترسید. فراتر از افق دید خود به دنیا نگاه کنید و بعد برنامه‌ریزی کنید.


متولد اسفند :
زمانی که شما اعتقاد دارید که خوش‌بینی شما کاملاً تحت کنترل است، شاد بودن برایتان راحت‌تر است. شما واقعاً نمی‌خواهید که بسیار شاد و فعال جلوه کنید و کم ارزش شمردن اعتماد به نفستان روشی است که شما امروز با این روش کار می‌کنید. امروز متعادل کردن شدت و ضعف شور و اشتیاق شما باعث می‌شود دیگران از شما تقاضای قبول کردن سمت رهبری گروه را بکنند.

دیدگاهتان را بنویسید