40379

ارایه تسهیلات 80درصدی برای خرید ماشین آلات معدنی

دنیای معدن - سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران شرایط ارایه تسهیلات تا 80درصد از ارزش ماشین آلات معدنی را فراهم کرد.

به گزارش دنیای معدن،‌ این طرح به دنبال عقد تفاهمنامه با صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و دو بانک ملت و تجارت اجرایی شده به طوری که اشخاص حقیقی و حقوقی دارندگان پروانه معادن روباز و پیمانکاران معادن بزرگ و متوسط می توانند نسبت به دریافت تسهیلات خرید انواع دامپتراک و بیل مکانیکی اقدام کنند.

شرکت های حائز شرایط فوق حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 30 مرداد ماه جاری فرصت دارند درخواست خود را به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی واقع در تهران بلوار افریقا،‌نرسیده به خیابان گلدان پلاک 22 تحویل دهند.

این ماشین آلات شامل دامپتراک های 40،‌100،‌150 و 220 تنی و همچنین بیل های مکانیکی و شاول معادل pc800,pc1250, pc1800, pc3000 و pc4000 است. متقاضیان خرید ماشین آلات باید با افتتاح حساب نزد بانک ملت شعبه مرکزی یا بانک تجارت شعبه سپهبد قرنی جنوبی کد 170 حداقل 20درصد از قیمت محصولات مورد نیاز را به آن حساب واریز کنند.

بر اساس تفاهمنامه سه جانبه ای که بین ایمیدرو،‌ صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و دو بانک ملت و تجارت به امضاء رسیده بازپرداخت اصل،‌ سود و جرائم را بر عهده این صندوق قرار داده شده است.

از سوی دیگر شرکت های معدنی که اقدام به دریافت تسهیلات می کنند باید ماشین آلات خریداری شده را در طول مدت قرارداد تحت پوشش بیمه «تمام خطر» صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی کنند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اجرای این طرح،‌ به وب سایت اینترنتی ایمیدرو به نشانی www.imidro.gov.ir بخش سرمایه گذاری / مناقصه مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید