40243

احداث فاز 4 کارخانه سیمان دورود بخشی از مشکل بیکاری دورود را حل می‌کند

دنیای معدن - فرماندار شهرستان دورود گفت: احداث فاز چهار کارخانه سیمان دورود بخشی از مشکل بیکاری دورود را حل می‌کند.

به گزارش دنیای معدن، ماشاءالله نعمتی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات احداث فاز چهار کارخانه سیمان دورود که با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان برگزار شد، گفت: دولت تدبیر و امید برای توسعه اقتصاد کشور توجه ویژه‌ای به واحدهای صنعتی دارد که امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی صنایع در استان و شهرستان باشیم.
فرماندار شهرستان دورود با اشاره به وضعیت برخی از واحدهای صنعتی شهرستان دورود اظهار داشت: متأسفانه به دلیل سیاست‌های غلط در گذشته اغلب کارخانه‌ها در شهرستان یا تعطیل هستند یا در رکود به سر می‌برند.
وی با بیان اینکه فاز چهار کارخانه سیمان دورود یکی از پروژه‌های با اهمیت در شهرستان دورود است، گفت: مجتمع صنعتی سیمان دورود یکی از صنایعی است که دارای تاریخچه خوب و برند مطرحی است که برخی از محصولات آن مثل سیمان تیپ پنج به واسطه کیفیت آن در اعماق دریا استفاده می‌شود.
نعمتی با بیان اینکه در دولت‌های 9 و 10 دو بار کلنگ احداث فاز چهار کارخانه سیمان به زمین زده شده است، یادآور شد: با وجود کلنگ‌های به زمین زده شده، در دوره‌های قبل کاری انجام نشد.
وی افزود: برای بار سوم در سفر هیئت دولت به استان لرستان با حضور نماینده ویژه دولت یعنی دکتر ربیعی وزیر کار، تعاون کلنگ احداث این واحد به زمین زده شد.
فرماندار شهرستان دورود با بیان اینکه تاکنون روند اجرایی احداث فاز چهار کارخانه سیمان آغاز نشده است، گفت: از مدیران شرکت فارس و خوزستان تقاضا داریم که روند اجرایی این کارخانه را جدی بگیرند و جا دارد، از پیگیری‌های مهندس بازوند استاندار لرستان تشکر کنم.
این مسئول با اشاره به نرخ بالای بیکاری در شهرستان دورود تصریح کرد: راه‌اندازی فاز چهار کارخانه سیمان دورود می‌تواند بخشی از مشکلات بیکاری شهرستان را حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید