40078

شهربابک ظرفیت مناسبی برای ایجاد مرکز بزرگ صنعتی دارد

دنیای معدن -امام جمعه شهربابک گفت: شهربابک با معادن غنی و موقعیت خوب جغرافیایی بهترین ظرفیت را برای ایجاد یک مرکز بزرگ صنعتی کشور دارد.

به گزارش دنیای معدن، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهربابک با اشاره به برخی سوءظن‌ها و بدگمانی‌ها گفت: منشا بسیاری از قهرها، کینه‌ها، جدایی‌ها و اختلافات، بدبینی و بدگمانی است که قرآن کریم و روایات از آن به عنوان گناه کبیره یاد کرده‌اند.
وی با گرامیداشت 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز میهن اسلامی ادامه داد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی در واقع گنج‌ها و ذخیره‌های گرانسنگ انقلاب اسلامی هستند که از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده‌اند.
امام جمعه شهربابک به بیانات مقام معظم رهبری در باب مذاکره اشاره کرد و ادامه داد: ملت بابصیرت ایران از برخوردهای متکبرانه آمریکایی‌ها و دشمنی‌های پی‌در‌پی و تحریم‌های جدید آن‌ها به این نتیجه رسیدند که مذاکره با آمریکا نه تنها نفعی ندارد بلکه ضرر هم دارد.
منتظری تصریح کرد: همه دولت‌ها نقاط قوت و ضعفی داشته‌اند بنابراین نباید مشکلات را به گردن دیگران انداخت و با ادبیات ناشایست دیگران را مورد خطاب قرار داد.
وی با قدردانی از دست‌اندرکاران همایش نقش شهرداری‌ها در اقتصاد مقاومتی‌ به سفر اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی و 2 معاون وزیر صنعت و معدن به شهرستان شهربابک اشاره کرد و گفت: شهربابک با معادن غنی و موقعیت خوب جغرافیایی و گذر 2 جاده مهم ترانزیتی و ریلی بهترین ظرفیت را برای ایجاد یک مرکز بزرگ صنعتی کشور دارد.
امام جمعه شهربابک اظهار کرد: درصد آلودگی آب شهرستان شهربابک بسیار کم و ناچیز است و امور آب و بهداشت به شدت پیگیر تامین آب شرب سالم برای شهروندان هستند و جای هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید