37347

خلعتبری علت جدایی از پرسپولیس را اعلام کرد

مهاجم زردپوشان اصفهان گفت: «سپاهان باشگاه بزرگی است و چیزی کمتر از استقلال و پرسپولیس ندارد.»

محمدرضا خلعتبری از حضورش در سپاهان و جدایی از پرسپولیس می گوید. او که قبلا با سپاهان و کرانچار سابقه قهرمانی در فوتبال ایران را داشته امیدوار است امسال هم بتواند با این تیم قهرمان ایران لقب بگیرد.



* شرایطتت چگونه است؟

- چون قراردادم با سپاهان دیر امضا شد، نتوانستم به اردوی قبلی تیم در ترکیه بروم و در این مدت به صورت اختصاصی تمرین کردم. الان هم از نظر آمادگی در شرایط خوبی هستم و فکر می کنم بتوانم تا شروع لیگ به آمادگی ایده آل برسم.



* بازگشت به سپاهان چطور است؟

- من در سپاهان روزهای خوبی داشتم و از اینکه دوباره می توانم برای این تیم بازی کنم خوشحال هستم. سپاهان باشگاه بزرگی است و چیزی کمتر از استقلال و پرسپولیس ندارد. هر بازیکنی آرزویش این است که در تیمی مثل سپاهان بازی کند و من هم امیدوارم سال خوبی در این تیم داشته باشم.



* پارسال در دیدار برگشت سپاهان و پرسپولیس با شجاع خلیل‌زاده درگیر شدی و بعد از بازی مصاحبه کردی. الان مشکلی با او نداری؟

- این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و نباید آنها را زیاد جدی گرفت. من الان بازیکن سپاهان هستم و با تمام همبازیانم رفاقت می کنم و مشکلی با کسی ندارم.



* اینکه خودت بخشی از پول رضایت‌نامه‌ات را به عجمان دادی درست است؟

- بله مجبور بودم این کار را انجام دهم تا بتوانم بازی کنم. تنها راه گرفتن رضایت نامه از عجمان پرداخت پول بود. البته دو سوم مبلغ درخواستی آنها به اضافه جریمه دیرکرد پرداخت اقساط را باشگاه سپاهان داد و خودم یک سوم مبلغ را پرداخت کردم.



* دلیل جدایی‌ات از پرسپولیس چه بود؟

- همه می دانند دلیل من چه بود. باشگاه پرسپولیس نمی توانست هزینه رضایت نامه من را پرداخت کند و من هم که نمی توانستم کل پول را خودم بدهم! به همین دلیل از پرسپولیس جدا شدم.



* سپاهان را چطور تیمی دیده‌ای؟

- سپاهان بازیکنان خوبی را در اختیار گرفته و اسکلت فصل پیش را هم حفظ کرده است. کرانچار هم که به خوبی تیم را می شناسد و به نظر من امسال شانس اول قهرمانی هستیم هر چند که از هفته اول هم قرعه سختی داریم و باید با پیکان بازی کنیم. از بازی اول باید به دنبال جمع کردن امتیازات باشیم تا سپاهان دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید