36417

کتک خوردن کارکنان اداره برق!


تهدید داعش علیه مراسم روز قدس

ادیان نیوز: گروهک تروریستی داعش با تهدید شیعیان عراق گفته است: هر کس در روز قدس شیعیان شرکت کند، مرتکب فعل حرام شده است و باید مجازات شود.

کار جالب تلویزیون‌سعودی

ایسنا: تلویزیون عربستان سعودی برای ماه رمضان امسال سریالی با عنوان «موشهای صحرا» پخش کرد که به زعم بسیاری از کارشناسان عربستان، پر از کنایه به دستگاه سیاسی و گروه‌های مذهبی عربستان است.

اردوغان: دیگر با اوباما صحبت نمی‌کنم

تسنیم: در حالی که تنشها بین آنکارا و واشنگتن بر سر بحران سوریه و تجاوز اسراییل به نوار غزه بالا گرفته است، اردوغان نخست وزیر ترکیه تأکید کرده که به گفت و گوی تلفنی با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا پایان داده و دیگر حاضر نیست با وی صحبت کند.

هشدار وزیر به سیاسی‌کاری در وزارت بهداشت

تسنیم: هاشمی، وزیربهداشت، در مراسم افطاری دانشجویان پزشکی نسبت به سیاسی‌کاری در وزارت بهداشت هشدار داد و گفت‌: این را قبول دارم که مشکلات پرستاران و کار آنان و فشاری که بر این قشر کادر پزشکی می‌آید زیاد شده است، ما نیز تلاش می‌کنیم تا مشکلات آنها را برطرف کنیم.

شرط استفاده پلیس افتخاری از سلاح

مهر: سردار محمدتقی عصار معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی با اشاره به نحوه جذب و بکارگیری پلیس افتخاری، گفت: این پلیس براساس نوع مأموریت و آموزشهای خاص می تواند از سلاح استفاده کند.

پزشک‌سعودی داعش باچاقوی‌ذبح!

العالم: با وجود تلاش رسانه‌های سعودی برای توجیه حضور ابوشامان العنزی ملقب به (ابوشامان الجزراوی) یکی از پزشکان تبعه این کشور در کنار عناصر داعش و هلاکت او در عراق، بتازگی رسانه ها عکس جدیدی را از این پزشک با چاقوی ذبح منتشر کرده‌اند.

اعتراض قهوه‌خانه‌داران

ایسنا: جمعی از قهوه‌خانه داران استان مازندران با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی نسبت به ممنوعیت استعمال قلیان در قهوه‌خانه‌ها اعتراض کردند. این در حالی است که آمارها نشان می دهد، سرطانها در ایران به دلیل مصرف قلیان بشدت در حال افزایش است.

بازداشت زن جوان خواننده

باشگاه خبرنگاران: خواننده زنی که در حال اجرای موسیقی زنده بود، در شهرستان کرج توسط مأموران نیروی انتظامی بازداشت شد.

کتک خوردن کارکنان اداره برق!

جهان: در یکی از شهرستانهای استان فارس و در اقدامی عجیب، عده ای از اهالی یک روستا به اداره برق حمله کرده و برای مقابله به مثل مأمور اداره برق، کارکنان اداره را مورد ضرب و شتم قرار دادند. بر اساس این گزارش، مأمور اداره برق این شهرستان که بر اساس روال قانونی موجود، برای قطع برق مشترک بدهکار به محل اعزام شده بود، با جلوگیری مشترک بدهکار مواجه شد که این مسـأله منجر به درگیری و ضرب و شتم طرفین شد.

دیدگاهتان را بنویسید