36259

واگذاری مجتمع آلومینیوم المهدی به صلاح نیست

دنیای معدن - در پی انتشار اخباری در خصوص فروش کارخانه آلومینیوم هرمزگان، ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس، در صحن مجلس به وزیر صنعت ، معدن و تجارت تذکر داد .

به گزارش دنیای معدن، ابوالقاسم جراره در تذکر شفاهی به وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: ساختار اداری و مدیریتی مجتمع آلومینیوم المهدی دارای مشکلاتی است که از هفت ماه پیش بارها برای رفع آن به وزیر صنعت و معدن و مدیرعامل ایمیدرو تذکر داده ایم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه واگذاری مجتمع آلومینیوم المهدی به صلاح نیست خواستار تجدیدنظر در نحوه واگذاری این مجتمع شد.
نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی،‌ حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی افزود: گفته می شود واگذاری این مجتمع با قیمت پایین خواهد بود و قیمت 240میلیاردی که اعلام شده حتی نصف ارزش شمشهای آلومینیوم موجود در کارخانه نیست، و اگر چنین اتفاقی بیافتد قطعا محل اشکال خواهد بود .
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس واگذاری مجتمع آلومینیوم المهدی را به صلاح ندانست و از مسئولین وزارت صنعت و معدن و سازمان خصوصی سازی خواست تا نسبت به واگذاری این مجتمع حساسیت بیشتری نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید