34068

اختصاص 7 میلیون یورو اعتبار جهت خرید ماشین آلات ذغالشویی در مازندران

دنیای معدن -رئیس صنعت،معدن و تجارت مازندران از اختصاص 7 میلیون یورو اعتبار جهت خرید ماشین آلات ذغالشویی در مازندران خبرداد .

به گزارش دنیای معدن ،محمد پور عمران پیش از ظهر سه شنبه 17 تیر در همایش تجلیل از واحد های نمونه و پیشکسوتان صنعت و معدن که در اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی مازندران برگزار شد از بسته حمایتی دولت برای رونق تولید اقتصاد تا پایان تیرماه امسال خبر? داد و اظهار داشت: این بسته حمایتی بخشی از لایحه حمایت از تولید است و بانکها با تغییر رویه و همه گیر بودن تفکر صنعتی و صنعتی شدن بخش کشاورزی مشخص می شود.
وی ادامه داد: در بسته حمایتی لایحه تولید،معوقات بانکی،توسعه صادرات،کاهش هزینه های تولید مشخص شده تا بخشی از مشکلات استان با تصویب و ابلاغ این لایحه رفع شود.
رئیس صنعت،معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه افزایش تولید خودرو و افزایش تولید فولاد از جمله اتفاقات خوبی است که در کشور رخ داده است گفت: مازندران با دارا بودن ظرفیت های بالقوه باید در کنار لایحه حمایت از تولید بسته حمایتی برای این استان تدوین کند.
محمد پور به موفقیت های مازندران در بخش صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت: طرح ذغال شویی استان با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی بزودی افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: 7 میلیون یورو ? به راه اندازی و خرید ماشین آلات جدید طرح ذغال شویی استان اختصاص یافته است.
رئیس صنعت،معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: خوشبختانه حق و حقوق 400 نفر از کارگران نساجی مازندران پرداخت شده و بزودی شاهد افزودن ماشین آلات جدید در این واحد تولیدی هستیم.
به گزارش ایسنا از 38 واحد نمونه صنعتی،معدنی،پیشکسوت صنعت،پیشکسوت معدن و واحدهای مشاوره ای فنی مهندسی تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید