215943

برنامه های ویژه و متمایزی جهت افزایش کیفیت و کمیت خدمات رفاهی پرسنل داریم

دنیای معدن -اصلاح شیوه نامه خدمات رفاهی شرکت با هدف بهبود معیشت پرسنل صورت گرفته است .

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، مهندس محمد بهنیا، مدیر واحد رفاه و خدمات پشتیبانی شرکت با اشاره به مأموریت و هدف این واحد گفت: تلاش واحد رفاه و خدمات پشتیبانی افزایش کیفیت و کمیت خدمات رفاهی پرسنل باتوجه به جایگاه شرکت بزرگ سنگ آهن گهرزمین بوده و در این زمینه اقداماتی از قبیل اصلاح شیوه نامه در راستای بهبود معیشت پرسنل صورت گرفته است.

مهندس بهنیا با اشاره به بیمه تکمیل درمان گفت: با عنایت به سوابق و تجربیات صندوق درمان شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و سیاست یکپارچه سازی شرکت های منطقه در زمینه خدمات رفاهی و باتوجه به افزایش سالانه تعهدات و عدم خروج سرمایه از صندوق به عنوان سود، بیمه تکمیل درمان پرسنل شرکت از سال ۱۳۹۹ به صندوق درمان گل گهر سپرده شده که پس از رایزنی های اخیر، انشاالله در سال جاری شاهد تحولی در خدمات رسانی به پرسنل در این زمینه خواهیم بود. نکته قابل توجه، راه اندازی قریب الوقوع بیمارستان فوق تخصصی گل گهر در شهر سیرجان است که می تواند خدمات ارزنده ای به پرسنل ارائه نماید. همچنین در زمینه بیمه عمر با پیگیری های صورت گرفته و اخذ استعلام از شرکت های بیمه معتبر، روند کار تا انعقاد قرارداد پیش رفته که به زودی شاهد به ثمر رسیدن و بهره مندی پرسنل از مزایای بیمه عمر خواهیم بود.

مدیر واحد رفاه و خدمات پشتیبانی درخصوص تعاونی مصرف کارکنان عنوان کرد: در این زمینه برنامه ویژه ای تهیه شده که شرکت سنگ آهن گهرزمین را از سایر شرکت های منطقه متمایز خواهد نمود. باتوجه به تنوع جغرافیایی محل خدمت پرسنل و درجهت افزایش تنوع محصولات قابل ارائه، الکترونیکی کردن سیستم ثبت سفارش تعاونی مصرف پرسنل شرکت و امکان انتخاب تنوع بالایی از کالا و برند در دست بررسی و اقدام می باشد.

وی در پایان به موضوع کرونا پرداخت و گفت: در ایام شیوع کرونا واحد رفاه و خدمات پشتیبانی با هماهنگی واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست اقدام به ضدعفونی نمودن محیط کار و سطوح و پیاده سازی الزامات مربوطه ابلاغی نموده تا همکاران گرامی بتوانند با خاطری آسوده به فعالیت های روزانه و پیشبرد اهداف شرکت بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید