171118

امید عالیشاه: فینال آسیا بزرگ‌ترین چالش ماست

امید عالیشاه وینگر پرسپولیس که در بازی مقابل شهرخودرو فیکس به میدان رفت می‌گوید:زمی‌خواهم در تمرین و مسابقات بهترین باشم.
امید عالیشاه، هافبک باتجربه پرسپولیس پس از چند هفته نیمکت‌نشینی بالاخره در دیدار با شهرخودرو مشهد در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت. او در این دیدار نمایش خوبی ارائه داد و بارها با دوندگی و دریبل‌های خود باعث آزار و اذیت مدافعان تیم حریف شد. عالیشاه چند پاس خوب هم به ویژه به آرمان رمضانی داد که اگر بدشانسی نمی‌آورد با گل همراه می‌شد اما…
در همین راستا شنیدن تازه‌ترین حرف‌های امید عالیشاه خالی از لطف نیست‌.
مشکلات حل شد و به ترکیب اصلی پرسپولیس برگشتی؟
مشکل خاصی نبود. همه ما برای یک هدف می‌جنگیم و آن هم موفقیت پرسپولیس است. من هم دوست دارم بهترین عملکرد خودم را نشان داده و به تیم کمک کنم.
اتفاقاً نمایش خوبی هم برابر شهرخودرو ارائه دادی و…
شما لطف دارید. به نظر من همه بچه‌ها خوب بودند و نتیجه‌اش را هم با یک برد شیرین و پرگل گرفتیم.
به خودت از ۱۰ نمره در این دیدار چند می‌دهی؟
من به خودم نمره نمی‌دهم. همه تلاشم را می‌کنم که بهترین باشم چه در تمرین و چه مسابقات و البته در پرسپولیس همه بازیکنان چنین تفکری دارند. با همین تفکر هم پرسپولیس توانسته ۴ سال پی‌درپی قهرمان لیگ برتر شود و به فینال آسیا صعود کند.
یحیی گل‌محمدی در فینال آسیا عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان و وحید امیری را در اختیار ندارد و به همین خاطر هم نفرات مختلفی را محک می‌زند. در این رابطه صحبتی نداری؟
دقیقاً همین‌طور است. فینال لیگ قهرمانان آسیا بزرگ‌ترین چالش همه ماست و باید در این تک بازی برنده شویم. خیلی تلاش کردیم به این نقطه برسیم و حالا نباید فینال را از دست بدهیم. متأسفانه این سه بازیکن پرسپولیس قادر به همراهی تیم نیستند و باید با سایر نفرات به مصاف قهرمان شرق آسیا برویم ولی کاملاً امیدوار هستیم.
در بازی با شهرخودرو خیلی عالی بودید و این پرسپولیس با همین روند می‌تواند در فینال آسیا هم موفق ظاهر شود؟
تیم‌های شرق آسیا هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند. شما می‌بینید اینیستا یا هالک در تیم‌های شرق آسیا بازی می‌کنند اما آنچه پرسپولیس را مستثنی می‌کند غیرت و همت ایرانی است. ما تا سرحد امکان می‌جنگیم و برای جام گرفتن تلاش می‌کنیم. این تعصب و غیرت را همه در بازی‌های منطقه غرب آسیا دیدند.
خودت بیشتر دوست داری در سمت چپ خط میانی بازی کنی. درست است؟
به هرحال سال‌هاست در پُست هافبک یا وینگر چپ بازی کردم و به این منطقه عادت دارم اما هر جایی کادر فنی صلاح بداند برای پرسپولیس بازی می‌کنم.
یحیی گل‌محمدی هم بعد از آن ماجرای پیش‌آمده بین شما و پس از بازی با صنعت‌نفت آبادان از تو به عنوان کاپیتان دوم تیم یاد کرد و…
گفتم که هدف همه ما موفقیت پرسپولیس است. اسم پرسپولیس مهم است و باید در فرصت باقی‌مانده تا لیگ قهرمانان آسیا همدل و متحد شویم. من هم مثل بقیه بچه‌ها هستم و همه انرژی خودم را برای تیم می‌گذارم.
هفته آینده باید به مصاف نساجی مازندران بروید. تیم استان تو و جایی که قبلاً سابقه عضویت در آن را داشتی. نظرت در خصوص این بازی چیست؟
نساجی نه تنها در قائمشهر بلکه کل استان مازندران طرفدار دارد. من خودم ساروی هستم اما این تیم را دوست دارم چون در این تیم بازی کردم. به نظر من باید بیشتر به این تیم برسند و نباید ورزشگاه بازی نساجی چمن مصنوعی باشد. استان مازندران از لحاظ سرسبزی مثال‌زدنی است و باید بیشتر به این تیم برسند. امیدوارم یک بازی خوب و جذابی شود و تیم ما هم بتواند با ادامه همین روند ۳ امتیاز را از آن خود کند.

دیدگاهتان را بنویسید