171107

امیری: نمی‌توانیم از حق خود در قبال پرسپولیس بگذریم

باشگاه نساجی مخالفت قطعی خود با تغییر مکان بازی مقابل پرسپولیس از استادیوم وطنی به ورزشگاه آزادی را اعلام کرده و حالا مدیرعامل این باشگاه در گفتگویی که با خبرنگار فارس داشته، تاکید کرده که نباید از حق باشگاهش بگذرد و همچنین وعده داده که پروتکل های رسمی برای دیدار با پرسپولیس اجرا شوند.
* نمی‌توانیم از حق خود بگذریم
باشگاه نساجی مخالف تغییر محل بازی است و برای این موضوع دلایل خاص خود را دارد. تیم ما از نظر فنی آماده بازی در ورزشگاه وطنی است و طبعا کادر فنی روی بازی خانگی در این مقطع از فصل برنامه ریزی کرده است. خود ما هم نمی دانیم نیم فصل دوم چه شرایطی داریم ولی طبیعتا وقتی از یک بازی خانگی ۳ امتیاز کسب کردیم و در بازی آینده هم میزبان هستیم نمی توانیم به سادگی از حق میزبانی خود بگذریم.
* برای پرسپولیس آرزوی موفقیت داریم اما…
باور کنید این مباحث فنی است و این مربی است که شرایط تیمش را برای آماده سازی و کسب امتیاز در طول فصل می سنجد. تاکید می کنم ما برای نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنیم ولی بعید می دانم در هیچ کجای دنیا باشگاه ها چنین کاری انجام شود و محل رفت و برگشت مسابقاتی را که سازمان لیگ برنامه آن را اعلام کرده، تغییر بدهند.
* حاضریم در VIP استادیوم را هم ببندیم
ما تا به همین جای مسابقات به بهترین شیوه پروتکل ها را برای تیم خودمان و میهمان ها رعایت کردیم. من به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی از همین جا اعلام می کنم حاضریم همه گونه همکاری را برای برگزاری مسابقه با پرسپولیس با مسئولان انجام داده و حتی برای این مسابقه درهای VIP استادیوم وطنی را برای جلوگیری از حضور افراد متفرقه هم ببندیم.

دیدگاهتان را بنویسید