170875

محمدی: حداقل ۱۰ هفته باید به مربی فرصت بدهند

اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان بعد از تساوی امروز این تیم برابر استقلال در ورزشگاه شهر قدس عنوان کرد: به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید و خداقوت می‌گویم. از مجموعه پرسنل باشگاه بابت همراهی و پشتیبانی تیم برای این بازی نیز تشکر می‌کنم. ما این هفته دو بازی سنگین را داشتیم. فاصله بازی‌هایمان هم کم بود. می توانستیم ذوب آهن را ببریم، اما به هر حال یک امتیاز بیرون از خانه گرفتیم. یک امتیاز هم برابر تیم بزرگ استقلال کسب کردیم. استقلال همیشه تیم بزرگی است. بازیکنان استقلال از نظر هزینه‌کردی در مقایسه با بازیکنان ما فاصله‌های خیلی زیادی دارند. فقط قرارداد یک بازیکن خارجی استقلال اندازه کل بودجه ماست. البته استقلال هم نیازمند چنین بازیکنانی هست و آن ها را هم زیر سوال نمی‌برم.
وی افزود: ما با جوان‌هایمان امسال به دنبال بزرگی هستیم. خوشحالیم مجموعه پیکان با نگاه حمایتی مدیران ارشد گروه در ریل خودش قرار گرفته و انشاله به سرعت خوبی هم می‌رسد تا در پایان فصل به یک نتیجه خوب برسد. برای والیبال هم برنامه ویژه ای داریم و قطعا در نیم فصل تیم والیبال پیکان را هم سروسامان می دهیم. امیدوارم پیکان امسال یک برند متفاوتی را از خودش نشان دهد.
مدیرعامل باشگاه پیکان درباره کیفیت زمین ورزشگاه شهرقدس گفت: بعد از بارندگی هایی که در این هفته داشتیم، به نظرم باید از زحمات مدیریت ورزشگاه تشکر کرد چون برای این وضعیت آب و هوایی کیفیت زمین قابل قبول بود. به هر حال چه بود، برای هر دو تیم شرایط یکسان بود. تا حدودی هم شرایط زمین روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود. همه دیدند ما بازی را مبتنی بر کیفیت بازیکنانمان طراحی کرده بودیم و موقعیت های گلی هم به ویژه در نیمه اول داشتیم. استقلال هم در دقایق پایانی روی تیم ما فشار آورد که طبیعی بود.
اکبر محمدی در پاسخ به این سوال که حاشیه های مربوط به جدایی تارتار تمام شده، گفت: به هر حال حاشیه در متن ورزش هست. این مسائل در همه تیم ها هست. نتیجه در فوتبال تعیین کننده است و تا حدودی هم مدیران را زیر فشار می برد و آن ها هم برای اینکه از زیر فشار بیرون بیایند، سعی می‌کنند دنبال تصمیمات دیگری باشند. من همین جا از مدیران دیگر باشگاهها می خواهم دنبال مربیان بیرون از گود باشند. مربیانی که سرکار هستند، اخلاق و تعهد دارند. اگر هم قرار باشد در چنین فضایی وارد شوند، باید ابتدا با باشگاه صحبت شود. این همه جای دنیا به صورت حرفه ای هست.
وی درباره اینکه صحبت از انتقال تارتار به تراکتور هم وجود دارد، افزود: بعد از سه هفته این انصاف نیست. فوتبال ما باید مسیر خودش را پیدا کند. این اتفاقات در کشورهای حاشیه خلیج فارس مرسوم است، نه در ایران. فکر می کنم باید حداقل ۱۰ هفته اول باید به هر مربی فرصت بدهند.
محمدی در پایان گفت: من خبری در این رابطه نشنیدم، اما شایعاتی در این باره هست. اگر قرار باشد که این اتفاق هم بیفتد، باید حتما شرایط قراردادی لحاظ شود. از نظر من این کاملا غیراخلاقی است که یک مربی دارای قرارداد مورد مذاکره قرار بگیرد. امیدوارم تراکتور مسیر خودش را پیدا کند و اصلا وارد این فضاها نشود.

دیدگاهتان را بنویسید