170872

بازیکنان تلاش کردند اما به هدفمان نرسیدیم/زمین برای دو تیم بد بود

مربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار برابر پیکان گفت: تلاش زیادی از سوی بازیکنان صورت گرفت تا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم اما به هدفمان نرسیدیم.

روز دوم از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز سه شنبه با دیدار تیم های پیکان و استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال که به دلیل محرومیت محمود فکری در این دیدار کنار زمین حضور داشت و آبی پوشان را هدایت کرد در پایان این بازی گفت: تمام تلاش ما این بود که بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم اما نشد.
وی در مورد دلایل تساوی گرفتن استقلال از پیکان هم گفت: بازیکنان ما تلاششان را کردند و خیلی زحمت کشیدند که بتوانند این سه امتیاز را کسب کنند اما به چیزی که مد نظرمان بود دست پیدا نکردیم.
مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: مالکیت توپ را داشتیم اما تیم حریف خیلی بسته بازی کرد و اجازه نفوذ به خط دفاعی را نداد و منتظر اشتباه کردن تیم ما بود. دنبال سه امتیاز بودیم اما متاسفانه نتوانستیم به آن برسیم. امیدوارم در بازیهای آینده جبران کنیم.
مرفاوی در مورد کیفیت زمین ورزشگاه شهدای قدس نیز گفت: آنطور که بازیکنان می گفتند کیفیت زمین مناسب نبود. البته این زمین برای هر دو تیم یکسان بود اما ظاهرا شرایط طوری بوده که بازیکنان هنگام استارت زدن به مشکل می خوردند. با این حال همانطور که گفتم زمین برای دو تیم شرایط یکسانی داشت.
وی در مورد اینکه چرا استقلال برای رسیدن به گل برنامه دوم نداشت گفت: اینطور نیست. ما از همه تاکتیک هایی که داشتیم استفاده کردیم و توپ را از هر نقطه ای خواستیم به سمت دروازه حریف نزدیک کردیم اما چیدمان آنها به گونه ای بود که بدون مهاجم بازی می کردند و حتی خط حمله این تیم هم در کار دفاعی شرکت می کردند.
صمد مرفاوی در مورد داوری این دیدار نیز گفت: ما که مشکلی با داوری نداشتیم اما تیم حریف سعی می کرد با داد و فریاد کردن فضا را عوض کند. البته نه اینکه منظوری داشته باشند اما به هر حال مربیان باید از این فضا دوری کنند.
مربی تیم فوتبال استقلال در مورد مصدومیت پرتعداد بازیکنانش گفت: از زمانی که استارت تمرینات را زدیم هفت هفته می گذرد که برای آمادگی و هماهنگی زمان کمی است. ما هنوز نتوانسته ایم همه بازیکنان را داشته باشیم. امروز هم مسعود ریگی مصدوم شد. برای هماهنگی به زمان نیاز داریم. تیم هایی که زود شروع کردند الان شرایط بهتری دارند. امیدوارم ما هم در هفته های آینده به خواسته مان برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید