170732

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۱ آذر

بازار امروز در اکثر نمادها منفی آغاز بکار کرد.

امروز سه‌شنبه (۱۱ آذر ماه) بازار در اکثر نمادها منفی و متعادل آغاز بکار کرد.
در گروه بانکی‌ها نماد وبملت در قیمت ۵۷۵ تومان آغاز بکار کرد. #وتجارت در قیمت ۴۰۱ تومان داد و ستد می‌شود. دی با خبر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی با رشد بیش از ۱ درصد دنبال می‌شود. وبصادر افت بیش از ۲ درصد دارد.
در گروه فرآورده‌های نفتی نماد شبریز رشد ۱ درصد دارد. شپنا افت ۳ درصد و در قیمت ۱۷۹۰ تومان قرار دارد. شبندر افت ۲ درصد دارد.
در گروه خودرویی‌ها نماد خساپا بدلیل نوسان ۵۰ درصدی راهی برگزاری کنفرانس شد. خودرو با افت ۲ درصد در قیمت ۴۰۶ تومان داد و ستد می‌شود. خگستر رشد حداکثری دارد.
افت ۸هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز
شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۷هزار واحد قرار گرفته است.
تاپیکو، ومعادن و شاراک بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های شستا، فارس و شپنا بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.
فلزات اساسی نیز نوسانی و نسبتا مثبت داد و ستد می‌شوند. فخوز٬ فسرب٬ کاوه و ارفع متعادل و با گرایشی منفی همراه اند. فولاد٬ ذوب٬ میدکو٬ فپنتا و فجر مثبت و متعادل اند. فاسمین٬ کویر و وتوکا با افزایش تقاضا معامله می‌شوند.
معاملات خودرو، فارس و پترول به مدار مثبت بازگشتند.
بازار به سمت سبزتر شدن در حال حرکت است
بازار با آنکه متعادل و در اکثر نماد‌ها در دقایق ابتدایی منفی دنبال شد، اما در ساعت ۹:۱۵ شاهد سبز شدن لیدر‌های گروه و حرکت نماد‌ها در محدوده‌های مثبت هستیم. افزایش عرضه در معاملات امروز بالا است، اما قدرت خریداران همچنان بالاست و شاهد جهش قیمت در اکثر نماد‌ها هستیم.
در گروه بانکی‌ها قدرت تقاضا عمده نماد‌های گروه را در مسیر مثبت قرار داد.
در خودرویی‌ها نماد خودرو با رشد ۱ درصد دنبال می‌شود.
در پالایشی‌ها شبندر رشد ۳ درصد دارد و موج سبز کم کم در حال فراگیری گروه است.
در گروه فلزات اساسی نماد فولاد رشد ۳ درصد و در قیمت ۱۴۶۵ تومان قرار دارد. ذوب در سقف قیمت روزانه صف خرید دارد و عمده نماد‌ها مثبت دنبال می‌شوند.
در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد دو هزار و ۴۴۰واحدی (۰.۲درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۶۸هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۱درصدی مواجه شد.
آخرین قیمت ۲۲۰نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۶۹نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۱۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به چهار هزار و ۸۳۰میلیارد تومان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید