170640

نمره قبولی در اولین گام برای سمیعی در پرسپولیس

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در روزهای ابتدایی حضورش در این تیم اقدامات جالبی را به سرانجام رسانده‌ است….

به گزارش دنیای معدن به نقل از ورزش سه، شاید یکی از بزرگترین نگرانی‌های هواداران پرسپولیس بعد از اعلام نام جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه، ناآشنایی او با شرایط فوتبال و خصوصا این باشگاه بزرگ بود. دغدغه آنها مسلما روی ادامه همکاری با بازیکنان و البته کادرفنی باشگاه بود که مدیرعامل جدید اما توانسته اقدامات مثبتی را در همین مدت کوتاه صورت دهد.

اولین اقدام مدیرعامل جدید سرخ‌ها دعوت از برخی بازیکنانی بود که قرارداد آنها در انتهای این فصل به پایان می‌رسید و با نظر یحیی گل محمدی باشگاه مایل به ادامه همکاری با آنها بود. مهدی عبدی، سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا از جمله بازیکنانی بودند که باشگاه خیلی زود با آنها به توافق دست یافت و توانست قرارداد آنها را تمدید کند.
موضوع بعدی هم مربوط به ادامه همکاری با یحیی گل محمدی بود. سرمربی سرخ‌ها که توانسته بود با راهیابی دوباره به فینال آسیا این باشگاه را در موقعیتی تاریخی قرار دهد، طی مدت حضورش در این تیم بارها به چالش با مدیران تیم برخورده بود. اکنون اما باشگاه توانسته شرایط را برای ادامه همکاری این تیم با یحیی گل محمدی را فراهم ساخته و آنها در در مسیر ثبات قرار دهد.
نگرانی دیگر هواداران و البته بازیکنان مربوط به پرداختی‌ها بود که اعتراض پنهانی بازیکنان را نیز در پی داشت. پرسپولیسی‌ها که انتظار داشتند با حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و دستیابی به عنوان قهرمانی در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر از نظر مالی فصل جدید را با شرایط مناسبی استارت بزنند با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم کردند. موضوع مربوط به مطالبات برانکو ایوانکوویچ و پنجره بسته این باشگاه باعث شد تا خزانه باشگاه به طور کامل خالی شود و مدیریت قادر به پرداخت درصد ابتدایی به بازیکنان نشود و ناراحتی آنها را به دنبال داشته باشد.
با این حال با حضور جعفر سمیعی امروز و در آستانه بازی با شهرخودرو بازیکنان با خبر امیدوار کننده‌ای مواجه شدند. مدیرعامل جدید سرخ‌ها که دوری از رسانه‌ها و دستیابی به تریبون برای شعارهایی که همواره از مدیران سابق شاهد بودیم را در دستور کار قرار داده، در آرامش توانست بخش مناسبی از مطالبات بازیکنان را تامین و امروز به حساب آنها واریز کند. موضوعی که انگیزه و امیدواری زیادی را در بین بازیکنان شکل داده است. نکته جالب توجه اما اینجاست که تامین مطالبات از سوی سمیعی مربوط به دریافتی از اسپانسر این باشگاه نبوده است و شاید برای اولین بار در طول چند سال اخیر شاهد این موضوع هستیم که مدیریت بدون اینکه دست خود را جلوی اسپانسر برای پیش خور مطالبات دراز کند و حتی به هواداران برای سامانه پیامکی همیشگی نیاز داشته باشد، توانسته مطالبات مدنظر خود را تامین کرده و در اختیار بازیکنان قرار دهد. موضوعی که این امیدواری را برای بازیکنان شکل داده تا سررسید بعدی آنها همزمان با سررسید دریافتی از اسپانسر به موقع در اختیار آنها قرار گرفته و از مشکلات مالی فاصله بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید