170506

پرسپولیس و نقل و انتقالات داغ زمستانی

دنیای معدن- پرسپولیس احتمالا زودتر از سایر باشگاه های لیگ برتری، جذب بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی، کلید خواهد زد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از شفقنا ورزشی، بعد از عدم توفیق مدیران پرسپولیس در حفظ ستاره ها و عدم جذب گزینه مورد نظر سرمربی این تیم، حالا مدیران پرسپولیس در تکاپوی جذب چند ستاره در نقل و انتقالات نیم فصل هستند.

دو مدیر جدید پرسپولیس که به علت عملکرد ضعیف خود در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر، مورد انتقاد شدید هواداران این تیم قرار دارند، از حالا تلاش های خود را برای جذب چند لژیونر ایرانی و نمیکت نشین شروع کرده اند.
پرسپولیسی ها که در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر و حتی بعد از محرمیت عیسی آل کثیر، نتوانستند با مهاجمی طراز اول قرارداد امضا کنند، احتمالا در اولین گام به سراغ تقویت خط هجومی خود خواهند رفت. سرخپوشان که در ابتدای فصل در جذب رضا قوچان نژاد ناکام مانده اند، در نقل و انتقالات نیم فصل سعی خواهد کرد، پروژه ناتمام جذب مهاجم ایرانی زوله هلند را به اتمام برساندند. قوچان نژاد که سال های آخر خود فوتبال را می‌گذارند، می تواند یک گزینه ایده آل برای تقویت خط حمله سرخپوشان باشد.
نفر دوم لیست پرسپولیس برای نقل و انتقالات نیم فصل مهدی ترابی خواهد بود. مهاجم ایرانی و سابق پرسپولیس که به علت مصدومیت روز های خوبی را در قطر سپری نمی کند، این روزها به شدت زیر فشار هواداران العربی قطر قرار دارد، احتمالا در نیم فصل و به صورت توافقی از العربی جدا شود. شانس بازگشت مهدی ترابی به جمع سرخپوشان از آنجا بالا خواهد بود که بدانیم مدیران پرسپولیس قول صدور رضایت نامه بشار رسن را بعد از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به وی داده‌اند، فروش بشار رسن هم مشکل مالی پرسپولیس را برای به خدمت گرفتن دوباره مهدی ترابی حل خواهد کرد ‌و هم نیاز سرخپوشان را به ترابی بیشتر خواهد کرد.
سومین گزینه پرسپولیس رامین رضاییان خواهد بود، هرچند عملکرد رامین رضاییان در ترکیب الدحیل قطر چندان بد نبوده است، اما عملکرد ضعیف الدحیل در لیگ امسال ستارگان قطر، مدیران الدحیل را برآن داشته، تا با خارج کردن نام رامین رضاییان از لیست بازیکنان خارجی خود، ستاره ای دیگر را جایگزین وی کنند.
باشگاه پرسپولیس که بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا و با دریافت پاداش های آسیایی خود، دیگر مشکل مالی نخواهد داشت و احتمالا بمب های خنثی شده نقل و انتقالاتی تابستان خود را در زمستان منفجر خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید